djKymco y50 doet niks

Status
Not open for further replies.

KymcoJo

Well-Known Member
hoi, ik heb al een paar jaar een kymco die stil staat omdat ik ooit te lui was om mijn gaskabel te vervangen die door de vorst en mijn lompheid kapot getrokken was.

nu heb ik een nieuwe accu erin gedaan en hoopte in mijn enthousiasme dat ik hem in een keer kon starten, maar dat blijkt niet te gaan en kom er nu ook achter da er geen kickstart op zit (alleen zo'n uitsteek waar je de kickstart op kan monteren).

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alle kabels zijn gemonteerd en de accu geeft 11,97 Volt aan, de scooter doet alleen niks (geen licht geen toeter niks).

groetten KymcoJo

Advertisement - register to remove this

Even een kickstarter op monteren dus, zijn niet zo heel duur.
Hoor je de startmotor wel, of niet?

Ja Spnk dat klopt het is een nieuwe accu. Ik heb hem gevuld en daarna opgeladen met zo'n losse auto-acculader schijnbaar laad hij niet op terwijl er wel een aparte motor functie op zit, is voor motors en autos dus nam aan dat scooter ook moest lukken, niet dus.
vind het dan alsnog raar dat het verlichting het niet doet, is toch meer dan genoeg die 11,9 volt om een lampje te laten branden? of werkt dat niet zo?
anders is het misschien beter dat ik de kickstarter erop monteer, is dit de goeie of iemand weet?
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=711

Dat is wel een goeie ja, heb zelf een soort gelijk iets op m'n SR. Nog nooit kapot gegaan, erg stevig dus! :)

ik ben even naar de scooter winkel gegaan en heb daar een kickstart gehaald,
als ik hem nu met de kickstart aan probeer te trappen dan hoor ik heel weinig geluid, hij komt ook niet goed terug. heel langzaam.

is hij overleden? ik heb er niet zo heel veel verstand van.

Je hebt hem dus een paar jaar stil laten staan?
Ik denk dat je even nieuwe bougie moet proberen en misschien carburateur schoonmaken.

Status
Not open for further replies.
Back