Aangeboden Diversen. Oa, radiatoren, stuurclamp, mhr vertanding (incl foto's)

Status
Not open for further replies.

bob.

Wanganwarriors.com
Beste forumers,

Ik moest thuis de schuur weer eens opruimen van moeders en vond een hoop spullen die ik zelf niet meer gebruik.

Alle prijzen zijn EXCL verzendkosten. Deze zijn voor de koper! Wanneer er meerdere dingen gekocht worden, is korting vanzelfsprekend!

Honda NSR radiator

Deze radiator kost meer als 300e nieuw (ja, zelf opgezocht) en is perfect te gebruiken op een sprint scootertje. Is erg licht en mooi van voormaat. Deze radiator is voorzien van een intern vloeistof reservoir.

2yy6pz7.jpg


zv35go.jpg


prijs : €40,-




Malaguti Phantom radiator

Klein en licht radiatortje, ideaal om mee te sprinten. Koelt voldoende om een run mee te maken.

vg07qf.jpg


prijs: €20,-




stuurclamp

Een simpele, verstelbare fiets stuurclamp. Met enige aanpassingen ook op jouw scooter te gebruiken. (gaatje in geboord + M6 draad getapt voor bevestiging teller)

14icpxt.jpg


3504avt.jpg


prijs: €10,-




Malossi Mhr vertanding 15/41 (mina kort)

De enige Malossi vertanding die verkrijgbaar is voor een mina. kort motorblok. (sonic, axis) Is slechts 5min gebruik van gemaakt op een testbank, toen bleek deze vertanding niet goed aan te sluiten bij mijn setup. Deze vertanding heeft een verhouding van 15/41.

NIEUWSTAAT!

f24r5k.jpg


prijs: €40,-




Malossi Mhr kevlar v-snaar

Een v-snaar die ik besteld had voor een sonic, maar toen deze binnen kwam was het een heel andere. Deze snaar (code 61 9202) is bedoeld voor aprilia - scarabeo 4takt - sr2004 (piaggio motor) - sr ditech 2004 (piaggio motor) derbi atlantis - gp1 - gilera ice - runner (ook purejet) - stalker - typhoon - piaggio dieses - nrg (ook purejet) - ntt - ook voor overrange

slechts 1x gemonteerd en de brommer gestart met deze snaar. Merkte toen gelijk dat er iets niet klopte dus toen maar eens de nummers nagekeken 8P

r02o78.jpg


2j3l6oh.jpg


prijs: €20,-
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top