Aangeboden diverse onderdelen pia / zip

Status
Not open for further replies.

sbk replica

Well-Known Member
bij deze bied ik allerlei pia en of zip onderdelen aan,
ik zet niet in een keer alles online, omdat ik nog aan het opruimen ben en vanalles en nog wat tegen kom, fotos zullen alelmaal volgen, maar hier een lijstje om mee te beginnen:

orginele 50cc zip cilinder, pas gehoond en verse zuiger, enkele km's oud, kompleet met kop.
richtprijs: 50 tientjes.

orginele pia poulie met drukveer, koppelings, huis en v-snaar:
20 euro.

voorwiel nrg met band en schijf. band is redelijk op.
15 euro.

waterpomphuis origneel minarelli. 10 euro



voorkap en stuurkapje zip SP2000. hebben allebei schade, stuurkapje heeft een scheur en voorkap wat glij schade, zijn matzwart gespoten. voorkap is ook aangepast zodat de voorvork er niet uit hoeft om hem er op te zetten.
leuk voor een racer'tje oid. T.E.A.B.

zip sp2000 velgen, lelijk zwart gespoten, moeten eigenlijk opgeknapt worden.
voorband ml50, zgan achter heidenau ding, maar is bijna op.
50 euro ?

2x stage6 MK2 slicks, gekocht voor project, maar ga het niet af maken. nieuw 90 euro ps, mogen nu voor 80ps weg.

stage6 R1400 uitlaat,
ziet er nog super netjes uit, helemaal compleet en netjes zonder deuken e.d.
100 euro.

stage6 krukas, 44mmslag, 85mm drijfstang. geschikt voor pen 12 en 13 (dus voor bigbore, 2fast, big evo etc).
zitten 2 naaldlagers bij (12 en 13mm) waterpomp tandwieltje, moer vario kant en een keerring.
349 nieuw, mag nu weg voor 275 of dichtsbijzijnde bod.

zo heb ik nog het een en ander rondzwerven door m'n garage, dus mocht je spulletjes zoeken, kun je altijd een PM sturen.

kan alles opsturen, kosten zijn wel voor jou en word pas opgestuurd als er betaald is.

fotos zullen volgen, mocht je ergens een foto van willen specifiek oid, PM even!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top