Aangeboden Diverse onderdelen Aprilia Rally LC en SR minarelli..

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Ik heb in de korte termijn allemaal onderdelen te koop voor aprillia rally lc / ac en sr minarelli van bouwjaar 1998..

Ik ga de spullen opruimen omdat ik verder met het leven wil.. En alles wat ik niet meer ga gebruiken te koop aan gaat bieden.

Er zitten een hoop unieke dingen bij die je waarschijnlijk nieuw niet meer aan te komen is.. Heb je intresse, dan moet je vooral dit topic in de gaten houden.

Er zitten ook nieuwe ongebruikte dingen bij die alleen maar gelegen hebben in de doos.. Ooit bedoeld om een project scooter te maken, maar door diverse omstandigheden in het leven er niet meer van gekomen..

Ik ga overigens niet alles direct online zetten, aangezien ik hoop eerst wat spullen te kunnen verkopen.

Ga er wel vanuit dat niet alles voor een appel en een ei van de hand gaat.. Wil voor de betere / nieuwere onderdelen wel een serieuze prijs voor hebben. (dit alleen al dat je het waarschijnlijk niet meer zowel nieuw als 2ehands gaat vinden)

Waar komen de onderdelen vandaan? De meeste dingen heb ik rond 1999 nieuw gekocht toen ik nog bij mijn ouders woonde, en de spullen zijn toen mee genomen naar me eigen woning. Sommige unieke dingen heb ik uit het buitenland gekocht (denk zo`n 8 jaar geleden) *vooral de kappenset voor de aprilia sr.

Het topic blijft overigens open totdat ik voor alles een koper heb gevonden.. Misschien dat ik het anders overweeg om dingen op ebay te plaatsen zodat het mogelijk is dit internationaal te verkopen.. Liever doe ik alles van de hand in eigen land.
 
Advertisement - register to remove this

Heb het volgende momenteel te koop:

Een in zeer goede staat. Een aprilia LC minarelli horizontaal DD frame met kenteken.. (alleen frame)

Dit frame is recht, de afkomst is een history van (gekocht bij een scooterwinkel in brunssum (bon aanwezig) en er zit een geldig kenteken op en ook kentekenplaat en kenteken pasje komt er bij.. Paar maanden geleden is dit frame gerepareerd bij het subframe op de punten waar wel eens wil gaan uitslijten als je de subframe dempers niet vervangt. Netjes door een prof dit opgevuld met een tig las aparaat. Verder zit er amper tot geen roest aan het frame..

Vaste prijs is 100 euro.. (heeft mij inmiddels al meer als 400 euro gekost wegens vergeten te schorsen*en elk jaar 11 euro aftikken voor de schorsing) Vind 100 euro dan ook meer als redelijk (deze je niet meer zo makkelijk 2ehands en in deze goede staat gaat vinden.) (status is GEEN WOK MELDING) ( gelieve af te halen)

Foto komt er nog aan (zal deze morgen proberen te maken)




Heb het volgende ook te tekoop:

Een recht frame zonder kenteken (voor een aprilia rally lc) (is er nooit erop gekomen, was bedoeld voor project). Heeft geen roest, maar kan wel even een straalbeurtje en een verf beurtje gebruiken. (alleen frame)

Prijs is 30 euro. (gelieve af te halen) ( te gebruiken voor een project of voor de opbouw van de scooter)
 
Back
Top