This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Diverse Minarelli spullen aangeboden en gezocht...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Aersch_XP
Gast ik weet nog wel iemand voor die 12mm carb van je.

Is compleet en lekt de carb niet?

Handchoke of autochoke

Das heel mooi... Dan ben ik bijna door al me spulletjes heen, alleen nog niet zeker dus laat ik het nog staan.

Ik PM je wel ff.
 
Okay 2 dingen dus:

Die originele mina hor LC cilinder, SNap wil je die nog steeds kopen? Neem dan contact op met Frank; mjjfrank@hotmail.com (heeft MSN), of 0615077744.

En Ogre die topic in scooters algemeen meot je dan maar even in de gaten houden, ws is het wel een Evo70. Op zijn MHR Team deed hij het heel goed (veel koppel, dus dan zal het wel een 70cc uitlaat zijn.)

Maar ik ga zo ff die topic weer bekijken. Ik PM nog wel...
 
Originally posted by Aersch_XP
Gast ik weet nog wel iemand voor die 12mm carb van je.

Is compleet en lekt de carb niet?

Handchoke of autochoke

Gast heb je me PM gehad?

Ik wil hem verkopen namelijk, hijs dus compleet en lekt niet.
 
Originally posted by Sjoerdyo
En nog een fotootje van de vario, neit veel verselten duz, eigenlijk haast niet:

Heb je dees nog liggen?? Voor 50 gld incl. verzending wil ik hem wel hebben........

Mzzl, Dennis
 
Nee DIE is weg ,keb nog wel een andere Polini vario voor je, zelfde prijs denk ik, zelfde staat, zonder snaar alleen.
 
Originally posted by Sjoerdyo
Nee DIE is weg ,keb nog wel een andere Polini vario voor je, zelfde prijs denk ik, zelfde staat, zonder snaar alleen.

Dat is gewoon precies dezelfde??? Enne zitten daar ook nog rollen bij???
Als het gewoon dezelfde is wil ik hem wel hebben.......
 
Ja het is gewoon dezelfde, waarshcijnlijk geen rollen erbij, maar je moet dan ff chatten/bellen met die Frank het is ZIJN vario.

Kijk maar ff of je nog wat van die prijs af kan halen.

Dus het is een Polini variateur met gradenplaat en variobus verder niks...
 
Status
Not open for further replies.