Diverse Minarelli spullen aangeboden en gezocht...

Status
Not open for further replies.

Sjoerd

Well-Known Member
Alles is VRAAGprijs dus valt er altijd over te praten.

Voor Minarelli:


-Polini Speedcontrol (incl. wat rolletjes, en een gratis Polini snaar met wat scheurtjes maar werkt nog perfect...)

FL. 50 piek

BOVENSTAANDE IS VERKOCHT....


-Polini Speedcontrol (ja 2e x)

FL. *moet je ff voor pm-en*


-Cilinderkit Top Performances 50cc met blauwe kop, nog steeds te koop, voor minarelli vertikaal. 6 Spoelpoorten, door Joël Selder getuned. Loopt heel leuk, haast nieuwe zuiger erin, cilinder ziet er nog perfect uit, en zuiger blinkt nog, net als de uitlaatpoort. Inclusief pakkingen, en zooi.

FL. 150 piek

BOVENSTAANDE IS VERKOCHT....


-Polini Evolution 70cc uitlaat, perfecte staat, staat altijd strak in de blanke lak, en heeft niet veel km's gelopen, wel gereden :) nee just kidding, is nog nieuw.

FL. 375 piek


Dan nog de nodige originele zooi aangeboden:


-Minarelli vertikale originele 50cc cilinder. Heeft aardig wat km's gelopen, is oud, en is ook gehoond, zit geen zuiger meer bij. ben ik er tenmisnte vanaf.


FL. 25 piek

-Minarelli horizontale LC 50cc cilinder. Zelfde verhaal als hierboven, alleen inclusief zuiger, goede cilinder, nog genoeg compressie.

FL. 75 piek


-Originele minarelli vario, collectors item. Voor als je je scoot std wilt maken ofzo...? :)

FL. 25 piek


-Minarelli 105 mm koppeling merk weet ik niet, is niet zo heel oud, en niet errug versleten ik zal er binnenkort picz van maken, het is iig geen 'vette' koppeling

FL. 25 piek

BOVENSTAANDE IS VERKOCHT....


-Dell Orto 12mm Carburateur. Is mijn originele, heeft dus aardig wat km's gemaakt, mja een carb slijt niet heh. INCLUSIEF maat 76 sproeier !!! :rolleyes:

FL. 25 piek

BOVENSTAANDE IS VERKOCHT....


Van alle dingen kunnen fotos worden gemaakt als je serieus interesse hebt. Ook zijn er hier en daar al fotoz van onderdelen, gewoon pm-en als je wat wilt weten.


Dan nog gezocht:

-Dell Orto 19mm carb voor Minarelli

BOVENSTAANDE WORDT NIET MEER GEZOCHT....

-Yasuni C20 voor mina hor. :)

BOVENSTAANDE WORDT NIET MEER GEZOCHT....

-Uitlaat voor minarelli vertikaal, hoogtoeriger dan For Race.


Oke dat was het dan laten we hopen dat de garage nu wat meer opgeruimt wordt :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hmmz, niet echt veel replies gehad, dat kan beter, remember, het is vraagprijs en ik wil er vanaf, dus kan het wellis zijn dat er dingen heel wat goedkoper weg gaan... :)

Oke ff de thread omhoog zetten...
 
Last edited:
He ik wil die ori mina hor lc cilinder wel kopen....75 piek incl verzenden dan vind ik het goed! (stort ik gewoon het geld op jouw rek en dan zijn verzendkosten nog 10 piek)

en die evo pijp....is die ook voor mina hor?
 
Heb je interesse in die Evo70 pijp? Misshcien kunnen we dan tot een leuk prijsje komen samen met die cilinder? Scheelt iig wat verzendkosten...
 
Ik wou eigenlijk al is ene keer een topic starten met of iemand het wist, maari k reeg pas een plaatje van een oude model Evo70 en die was precies zo.

Maar zelf vond ik hem ook wel aardig dun, maar heeft een Evo50 niet een veel korter expansie deel EN demper?

Maar wij weten het niet zeker want die aarz van een Marcel heeft deze ipv een Polini Funky gestuurd.
 
K begrijp het niet helemaal, is die pijp die onder je F12 nou te koop? Best een aardig ding, voor 75 piek heb ik wel interesse.

mzzl
 
he die uitlaat word niet meer wat, ben nl donderdag op mn bek gegaan door een modderplas en nu heb ik er geen geld voor, de cilinder wil ik nog wel van je kopen...dus zeg jij het maar of je hem nog kwijt wil.
 
Gast ik weet nog wel iemand voor die 12mm carb van je.

Is compleet en lekt de carb niet?

Handchoke of autochoke
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top