This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden Diverse minarelli onderdelen

Status
Not open for further replies.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
LEES DIT EERST: !

Ik bied diverse minarelli onderdelen aan. Een beetje komt van me straat scooter (gekocht maar toch niet nodig gehad en dus in nieuwstaat en heeft dus alleen maar gelegen) Is dus nooit gemonteerd geweest.

Het grootste gedeelte is van me crossscooter project waarmee ik ga stoppen, omdat ik de tijd niet heb (kom er niet eraan toe) En de ruimte er niet ervoor hebt (woon in een appartement, en heb dus alleen een berging onder die eigenlijk al helemaal vol staat, dus heb zoiezo geen ruimte..
Het spul staat er al een redelijk tijd er al. Vrij veel losse delen hebben netjes opgeborgen gelegen in een heel erg dikke stevig doos. Meeste spul is splinter nieuw. Enkele delen is wel eens gebruikt geweest, maar bijna geen enkele km gezien dus z.g.a.n. Ook zitten er delen erbij die nou niet meer in de winkel te vinden zijn en erg zeldzaam zijn. De bedoeling is om alles te verkopen voor goede prijzen (hoeft er de hoofdprijs er niet ervoor, maar het gaat ook niet voor een schijt bedrag weg! Dus 20 euro bieden voor iets wat zeker 50 euro kost, heeft geen zin. Voor de rest valt er over de prijs altijd te overleggen met mij.
Prijzen zijn exclusief verzending!. Inclusief biedingen worden helaas geweigerd!.

Mocht je in de straal van 20 km rond nuth (LB) wonen dan kan ik ook langs komen om het te brengen.. HIER ZITTEN GEEN KOSTEN AAN VERBONDEN!!!
DUS JE BETAALD ALLEEN DE PRIJS VOOR HET ONDERDEEL.


Graag vraag ik ook attentie om niet naar onderdelen te vragen, dus alleen wat ik hier aanbied is te koop..

WOON JE IN EEN OMTREK 20KM VANAF NUTH (PLAATS IN ZUID-LIMBURG) KAN IK DE DELEN OOK EVENTUEEL BRENGEN OP AFSPRAAK.

Reageren kan als volgt:

1. Via me email adres: rallyscoot AT hotmail PUNT com
2. Reageren d.m.v de PRIVE BERICHTEN.


LEES DIT EERST: !

Hieronder staan te verkopen onderdelen:

Wingbell koppelingshuis minarelli NIEUW





Nieuwe wingbell koppelingshuis voor minarelli. Heeft alleen in de doos gelegen om gemonteerd te worden.
Achteraf toch niet nodig..

Bij intresse gelieve even te mailen. 20 euro



Witte knipperlicht kapjes aprilia SR 2000 NIEUW IN DE VERPAKKING
Koste 6,50 euro
Gaat weg voor3 euro en word tevens niet verzonden (dus alleen ophalen of brengen dus)

BRENGEN ALLEEN IN EEN STRAAL 20km VANAF NUTH (IN LIMBURG)

Niet kapot en ook niet gescheurd! Nooit eruit gehaald!




Schokdemper minarelli horizontaal 290mm lengte o.a SR (NIEUW IN DE VERPAKKING COMPLEET MET STELSLEUTEL)

Goede nieuwe veer ter vervanging van je orginele veer. 20 euro



Minarelli Horizontaal LC Malossi Overrange Poelie (GEBRUIKT, MAAR WEINIG KM GEZIEN)




Gebruikte Malossi overrange poelie voor minarelli horizontaal blok.
Heeft een tijdje netjes in de doos opgeborgen gelegen al een tijd.
Had het bewaard voor een scooter project.. heb er momenteel geen tijd en vooral geen plaats ervoor om de scooter op te bouwen.
Poelie heeft vrij weinig gelopen en dat is ook te zien. Is gewoon mooi glad zoals een redelijke nieuwe dat ook is, dus geen groeven erin!

De moer kan wellicht wat afbreuk doen op de poelie, maar het draad van de poelie is 100% goed. De moer komt van een orginele koppeling (toevallig omdat ik die had liggen)


Lagertjes zijn in perfecte staat en lopen niet aan of zijn kapot.


In de omgeving kan het gebracht worden of worden verstuurd.
Bij intresse gelieve even te mailen. 50 EURO

















MEERDERE ONDERDELEN VOLGEN NOG. WIL EERST HET BOVENSTAANDE VERKOCHT HEBBEN
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.