Aangeboden div spullen piaggio (cil, uitlaten etc)

Status
Not open for further replies.

sbk replica

Well-Known Member
gezien ik om kom in de spullen momenteel en niet heel veel er mee doe wil ik het een en ander verkopen.

ik maak even een lijstje van alles wat ik heb en vervolgens volgen er ook fotos bij.

wat ik zover uit men hoofd weet:

- Stage6 RT 44mm slag krukas met 85drijfstang (voor BB, 2fast, big evo etc.) NIEUW, gesealede zakje zit er nog om! ziten pen 12 en 13mm naaldlager bij en een keering en een tandwiel. 250 euro.

- MK pro race 2, compleet. ong 10 km oud. goede staat. 100 euro

- Malossi team 2006 uitlaat, gebruikt, bruin gekleurd, voorbocht is KLEIN beetje roestig. helemaal compleet! 100euro

-Malossi team 2006 uitlaat, enkel voorbocht verkleurd, als nieuw! helemaal compleet! 150 euro

-stage6 r1400 uitlaat. opgeknapte uitlaat, compleet. 90 euro.

-zip2000 carter met doppler krukas en 100km oude kruk lagers. zit ook een vertanding in en tegen meerprijs ook een carterkap. 100 euro

-NIEUWE sp98 velg, heeft nog nooit een band om gelegen, komt bij twins vandaan, toen 95 euro, nu te koop voor 75.

- SP98 velg, afgedraaid, met gepolijste rand en zwart hart. zit een redelijk knap tt91 bandje omheen. 50 euro.

-compleet orgineel lang typhoon blok. zonder carb. ontsteking is stuk, leip destijds gewoon mooi 70kmph. zit ook een achtervelg bij met band. 50 euro, omdat hij ontzettend in de weg licht!

voor fotos zie mijn markplaats:
http://verkopers.marktplaats.nl/492618

van diverse dingen komt nog een advertentie/fotos!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top