Ditech setup met juiste afstelling het kan toch wel!!!

Status
Not open for further replies.

ditech monster

Well-Known Member
He gasten wilde even reageren op dat gezeur van die gasten met gezeik op ditech die telkens lopen te vragen. Bij deze dan de resultaten. Ik heb dus de ditech corser versie mat zwart. Hij loopt woensdag 117 teller dan wel. Ik heb nu dan een andere uitlaat binnenkort ook met die nieuwe demper extra lang super vet van 115 euro. Kosten die uitlaat me dus al 289 euro voor een NRX ik lijk wel gek. Rollen zijn veranderd naar 6.5 en standaard trekveertjes namelijk geen verschil met origineel. En gameboy getuned onbegrenst. Met het allerlaatste progje. Er zit ook een bruute powerfilter op heel zoetermeer hoort me aankomen. Ik heb naar verbazing de snelste ditech die er is in zuid holland denk ik dan maar er al 4 ditechs uitgereden met de topsnelheid. Ik ga telkens bij 80 opeens moeilijk veel sneller. De dealer verstelde me we moeten de imjectie met de branstof toevoer bijstellen. ZOals de sproeier. Maar dan met de gameboy. Dan loopt hij moeilijk hard voor een ditech dan. ALs je eens kan weten dat dit wel de scooter van de toekomst kan worden. Een 3takt injectie powerbron>!!!! Van wijk in zoetermeer weet precies wie ik ben. Ze wilde mij maar al te graag overnemen als klant. :W :W :W :W :p Ik hoop nog een keer als promotie te willen staan. Althans zit iedereen te staren als ik aankom en beginnen van is dat nou de ditech hij is wel vet ja. EN weg blazen dan. Ook heb ik een keer in een weekend met een vriend van me ook een ditech. Wheelies gemaakt. Ik heb het berijkt tot wel 19 meter hij tot 14 meter maar ging daarna vol op zn bek wat erg jammer is maar goed graag reactie op dit lange verhaal8) 8) :W :W :!
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top