Ditech 50cc met malossi 70cc ECU?

Status
Not open for further replies.

NickV1

Well-Known Member
Hoi allemaal,

Ik zit even met het volgende, ik wil mijn scooter Aprilia SR Ditech, na een hele tijd weer opknappen. Ik heb er jaren geleden een 70cc Malossi cilinder onder geplaatst, maar wil deze er nu onderuit hebben (Tap eind afgebroken). Ik heb alle 50cc onderdelen ook nog, op de orginele ECU na.

Denken jullie dat dit gaat werken? 50cc cilinder met 70cc ecu? Ik weet niet of de ECU de inspuiting etcetra automatisch afregeld, of dat het een zeg maar voorgeprogrameerd is.

Groetjes,

Nick Verkerk
 
Advertisement - register to remove this

En werkte het?

Hoi allemaal,

Ik zit even met het volgende, ik wil mijn scooter Aprilia SR Ditech, na een hele tijd weer opknappen. Ik heb er jaren geleden een 70cc Malossi cilinder onder geplaatst, maar wil deze er nu onderuit hebben (Tap eind afgebroken). Ik heb alle 50cc onderdelen ook nog, op de orginele ECU na.

Denken jullie dat dit gaat werken? 50cc cilinder met 70cc ecu? Ik weet niet of de ECU de inspuiting etcetra automatisch afregeld, of dat het een zeg maar voorgeprogrameerd is.

Groetjes,

Nick Verkerk

En werkte het (50cc met een 70cc ECU?)
Ik heb namelijk wel alles nog liggen (50cc + 50cc ECU) maar ik heb ook nog een 70cc ECU liggen.
Maar om me de moeite te besparen zou ik graag van jou willen weten of je het nog geprobeerd heb en wat het opgeleverd heeft.

En dan bedoel ik:

Werkt het úberhoud wel.
Blijft het prestatie het zelfde of heb je juist meer prestatie?

Alvast vriendelijk bedankt voor als je me nog antwoord naar zo'n lange tijd geleden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top