Dit moet ik ff kwijt...

Ephymerous

Banned
Woeiz

Vanmiddag Multivar binnengekregen, net ff ondergezet, ff afstellen, krijd nu met 5,5 gr en trekken (voor mijn begrippen) alleen van 0-20 overtoeren en kats niet trekken maja segmentjes vd koppeling zijn versleten, hopelijk maandag Hebo Clutch binnen :P Mn topsnelheid is 92 rechtopzittend op Firefox teller (analoog) is dat een beetje redelijk?

Ikke = blij 8) ;) :p :) :D

grtZ
 
Advertisement - register to remove this

Re: Re: Re: Dit moet ik ff kwijt...

Originally posted by erwinski


Thx... 8)

En voor iedereen met een 'speed'(kut)control....

{! DUMPEN DAT DING!!!!

hehe

spuit 11 ;) gefelicidinges doed
 
Ja zeker, gaaf is dat he! toen ik me nieuwe vario had wassik ook:W Maareh, wijkt zo'n teller nog een beetje veel af van een firefox? Als het vergelijkbaar is met sr en aerox, dan moet je er wel vanuit gaan dat er nog 10-15 kilometer op de teller bij kan hoor! Met afstellen...

grtz
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Ja zeker, gaaf is dat he! toen ik me nieuwe vario had wassik ook:W Maareh, wijkt zo'n teller nog een beetje veel af van een firefox? Als het vergelijkbaar is met sr en aerox, dan moet je er wel vanuit gaan dat er nog 10-15 kilometer op de teller bij kan hoor! Met afstellen...

grtz

toen ik met andere 85 reed reed ik volgens mn ma (die 8er me reed en het allemaal niet zo grappig vond :eek: ) 80 autoteller...

grtZ

(btw kheb wel eens met SR Samengereden, 105 op die teller is ong 80 a 85 mijn teller)
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Ja zeker, gaaf is dat he! toen ik me nieuwe vario had wassik ook:W Maareh, wijkt zo'n teller nog een beetje veel af van een firefox? Als het vergelijkbaar is met sr en aerox, dan moet je er wel vanuit gaan dat er nog 10-15 kilometer op de teller bij kan hoor! Met afstellen...

grtz

Firefox anologe teller klopt wel aardig. Hij heeft in ieder geval niet zo'n super afwijking als de aprilia's sr stealth etc. Ennuh, me moeder reed es een tijdje achter me, en toen reed ik op mijn teller hele tijd 75/80. Vroeg aan me moeder toen we ff stopte hoe hard ik ging, zei ze: 80 ongeveer....
Dus die firefox teller zit wel goed...
 
Originally posted by erwinski


toen ik met andere 85 reed reed ik volgens mn ma (die 8er me reed en het allemaal niet zo grappig vond :eek: ) 80 autoteller...

grtZ

(btw kheb wel eens met SR Samengereden, 105 op die teller is ong 80 a 85 mijn teller)

Jij hebt std. cilinder toch? En je pompt er 92 uit? Vind ik erug netjes. Heb ik tot nu toe maar 1 keer gehaalt, en dat was toen ik die airsal nog had, en er veelste zware rolletjes in had gedaan...was me top iets van 95.

En met de lichtere rolletjes was me top 80. Ben benieuwd wat ik straks uit me std. cilinder kan halen.

En Erwinski, wat was je topsnelheid met de speedcontrol?
 
Originally posted by Stevie


Jij hebt std. cilinder toch? En je pompt er 92 uit? Vind ik erug netjes. Heb ik tot nu toe maar 1 keer gehaalt, en dat was toen ik die airsal nog had, en er veelste zware rolletjes in had gedaan...was me top iets van 95.

En met de lichtere rolletjes was me top 80. Ben benieuwd wat ik straks uit me std. cilinder kan halen.

En Erwinski, wat was je topsnelheid met de speedcontrol?

kijk, ja kan afstellen of je kan het niet... :)
 
Originally posted by Stevie


Jij hebt std. cilinder toch? En je pompt er 92 uit? Vind ik erug netjes. Heb ik tot nu toe maar 1 keer gehaalt, en dat was toen ik die airsal nog had, en er veelste zware rolletjes in had gedaan...was me top iets van 95.

En met de lichtere rolletjes was me top 80. Ben benieuwd wat ik straks uit me std. cilinder kan halen.

En Erwinski, wat was je topsnelheid met de speedcontrol?

reed altijd gewoon 90, a 92 maar lang niet zo snel als met die multivar, die 92 haalde ik op een stukje langs de spoorlijn in de buurt (vaste test route) en normaal zat ik daar net over 80 heen, en nu rechtopzittend 92... kheb net btw ook nog stukkie gereden en toen wou ie gewoon 95 teller, geen wind mee, niet plat, eens ff kijken als ik um vanmiddag de teller uitkrijg...

grtZ

[edit] Stevie dump die speedcontrol, je staat er echt van te kijken dat die multivar zon verbetering is, ennuh Casper... een speedcontrol is NIET af te stellen :W [/edit]
:W :W
 
Last edited:
Originally posted by Casper


kijk, ja kan afstellen of je kan het niet... :)

Heb eigenlijk nog nooit afgestelt... Elke keer als ik hem wil afstellen, gaat er net iets stuk. Zoals bv. de cilinder.:'(
 
Back
Top