dit hadden jullie ook wel kunnen bedenken he als profs gvd

Status
Not open for further replies.

TheFugitive

Well-Known Member
kwader ken je me niet krijgen vraag ik newbie vraagjes over een scoot komen ze met honderden ideen aanzetten maar er bleek geen 1 de goeie te zijn! zoals jullie herinneren was ik nogal een zeikerd met mijn scooter! en al vaak genoeg heb ik verteld dat ie 20.000 km heeft gereden! en iedereen maar zeiken ja komt door die nrx of rollen geen goeie afstelling! nu komt het: kom ik bij een maat van mij en zijn pa zat ook behoorlijk veel in de scoots en ben daar soms ook wel is aan het sleutelen met zijn zoon! en toen ie mij altijd hoorde klagen over trage snelheid enz... en met wind mee wel snel ..hij trapte is op de kickstart en zei ding heeft niet veel compressie meer he ..ik zeg wat? toen ik hun scoot ff gekickd en dat ging stukken zwaarder! ik dacht gvd ..oftewel dat gezeik hier en mensen die denken er verstand van te hebben denk gvd eerst is een keer na voordat je is een fatsoenlijk antwoord geeft! ik vertrouw iedereen op zijn woord want ja zei kunnen het weten zij sleuten het meest he :) DUH nou bij deze heb ik het nu gehad hier en ik wens jullie veel plezier met jullie forum ik zoek het allemaal zelf wel uit! niet raar bedoeld maar hier heb ik ook niet de info die ik nodig heb ken ik er beter zelf achter komen ..anders was ik nu wel heel erg blut geweest als ik jullie tips allemaal had opgevolgd

de groeten

Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back