Gijs,
voor je de ketting er gaat opzetten, ook vliegwiel en nokkenastandwiel op tijd zetten, dus met de markeringen op de juiste plaats!
Als je de nokkenas gemonteerd hebt en alles staat op de markeringen, dan de kettingspanner resetten en opnieuw monteren (ketting geleiders niet vergeten).
Heb je dit gedaan alles nog eens nakijken of de boel nog op tijd staat en daarna je klepspeling instellen.
Ennn voor je ook maar op de kick trapt of op de startknop drukt, de motor een aantal keren met de hand, voorzichtig aan het vliegwiel, rond draaien en luisteren en vooral voelen of de kleppen de zuiger niet raken.
Deze opmerkingen hierboven zijn overigens niet hatelijk bedoelt maar als je niet afweet van het bestaan van een kettingspanner is het waarschijnlijk de eerste keer dat je dit karwijtje klaart.
Kijk anders even op Youtube en zoek op "install gy6 big bore", meestal zie je dan ook de stappen om alles op tijd te zetten.
Want doe je bovenstaande stappen niet en de boel staat niet op tijd gaat het veel zakgeld kosten!!