display gilera dna

Giso

Well-Known Member
Hey,
Mijn display van mijn dna was kapot. Nou heb ik via het forum een nieuwe teller gekocht van iemand.

Maar als ik deze teller aansluit staan alle dingen er wel, alleen zegt hij dat mn benzine op is en dan zegt hij weer dat hij vol is. En hij wil niet starten als die teller is aangesloten.

Ligt dit aan mijn scooter, omdat me elektrische start laatst ook bleef hangen terwijl de sleutel eruit was of ligt dit aan het feit dat die teller van een dna gp experience afkomt en omdat ik de oude versie nog heb van een dna. Misschien dat bij de nieuwe versie de draadjes op een andere manier in dat stekkertje zitten die naar je display gaat.

Het is trouwens niet mijn spanningsregelaar, die hebk al vervangen maar gaf geen verschil.
ltrs
gijs
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Giso said:
Hey,
- alleen zegt hij dat mn benzine op is en dan zegt hij weer dat hij vol is

- En hij wil niet starten als die teller is aangesloten.

- me elektrische start laatst ook bleef hangen terwijl de sleutel eruit

Lijkt me overduidelijk dat er ergens iets flink fout zit in je kabelboom. Ga eens opzoek naar losse stekkertjes, draadbreuken, of kortsluiting
 
idd, ga naar een dealer toe die een kabelschema heeft, en hou je andere unit er eens naast om te kijken of de kleurencombinaties/plaatsing in de stekkertjes hetzelfde is.... Electrische probs zijn op scooters altijd zo lastig... Suc6!
 
Ik ben naar de dealer geweest en die zei dat er geen verschil zit tussen beide tellers en dat het een fout moet zijn in mijn draadboom of iets met me cdi.
Weet iemand hoe ik kan zien als een draad kortsluiting heeft gemaakt.
ltrs
 
Back
Top