Dip bij volgas wegtrekken

DannyDutchy

New Member
Hey allemaal

nu heb ik weer een probleem ik heb dus nu als ik volgas wegrijd vanuit stilstand heeft die een dip dan maakt die wel zijn toeren maar hij komt niet gelijk vooruit, dit heb ik niet eerder gehad

pas na 2 sec pakt die hem op, lijk wel beetje op snaar slip of dat mijn koppeling slipt

iemand enig idee?

setup;
70cc black trophy
Yasuni r
17,5mm met spr 80
Malossi fly clutch
Gele trekveer
gele drukveer
6,5g rollen

let me know!
 
Advertisement - register to remove this

Na die 2 seconden merk je dus dat ie hem ineen keer pakt? Dan denk ik inderdaad of je koppeling segmenten zijn versleten, of je trekveren iets te strak. Wanneer heb je je koppeling voor het laatst open gehad? Controleren kan nooit kwaad op slijtage.
 
Na die 2 seconden merk je dus dat ie hem ineen keer pakt? Dan denk ik inderdaad of je koppeling segmenten zijn versleten, of je trekveren iets te strak. Wanneer heb je je koppeling voor het laatst open gehad? Controleren kan nooit kwaad op slijtage.
Hiervoor trok die wel in 1x, maar heb afgelopen weekend me krukas vervangen van std krukas naar rito volle wangen krukas. Heb nu me blok open dus ga dan gelijk ff opschuren indien nodig, maar je zou toch denken door die volle wangen is meer carterdruk dat ze misschien te slap zijn??, bougie heb ik ook ff gekeken was best zwart en nattig had sproeier 82 erin heb nu 78 erin kijken hoe die dan rijd
 
Back
Top