This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dip @ 70--> plz help

Extera

De oude Titera :)
Ik ben gister verder gegaan met me scooter,

me setup is in me sigature te lezen, ik zal hier ff me afstelling neerzetten:

3,7 gram rollen
blauwe drukveer
zwarte trekveertjes en delta clutch op z'n strakst
102 sproeier

hij trek nu lekker weg vanuit stilstand en zo op et gehoor zijn de toeren constant...alleen bij de 70/80 op teller hou ie in, hij raak z'n power kwijt laat maar zeggen.

wat kan ik nu het beste veranderen? ik heb al een paarse drukveer geprobeert...zonder veel verschil.

wat moet ik doen om dit probleem op te lossen? ik ga zondag verder met afstellen...

en aub geen offtopic gezeik dat iemand met zo'n setup dat wel zou weten, ik weet zelf ook wel dat je veel moet testen en proberen, maar mijn vraag is uit eindelijk welke richting het beste nieuwe afstel spullen kan kopen (gram rollen, drukveer??)

Thanks, Mark

p.s. ik heb nog geen poullies...

//EDIT// Typefoutje //EDIT//

Miss een andere drukveer proberen en iets zwaarder in de rollen gaan. Malossi Geel/Rood kwa drukveer. Wat de rollen betreft kan je rond de 4gr gaan kijken.

Huh ik snap je niet melf? Deze setup is toch wel ff wat anders als alleen een andere pijp??

MHR Team FKT* , Hebo Racing 2 pijp , DO 24mm , 25mm Hebo spruitstuk , Selletra binnenrotor , MHR VL13 , MHR Delta Clutch , MHR 2000 Multivar , Doppler as met malossi C4, E-13 filter

ik heb nu die paarse drukveer geprobeert, nu zit de dip rond de 100/110 op teller, daarna blijft ie in die dip hangen ( krijgt zn power niet meer terug om het zo maar te zeggen)

ik dacht zelf die blauwe drukveer terug zetten en wat lichtere rollen, zo rond de 3,5 ff zo.....

Originally posted by steppy spy
8P8P8P8P waat slaat dit op? me is furby?

Is dit een van je meest intelligentse reply's.....???

Maar goed ik heb deze gozer via MSN gesproken via een maatje van me die me vroeg of ik iets wist omhem te helpen met zijn scooter.

Maar goed...

Ik host dus een Counter strike team genaamd Pandora met de server Pandora's Box.
Mijn Nicknaam is dus Furby of pandora en heet ook deels zo op MSN.

Vandaar dat ik het er even bij zetten.

Beters zo......

Maar heb je nog geprobeerd met de lijn te zetten op je vario en dan je rollers te vervangen..???

Greets Johnny U. aKa Furby of pandora