Dikke olie slang voor de mechanische oliepomp vanaf de olietank

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Weet iemand misschien waar ik de originele maat olie slang kan vinden voor een peugeot vivacity / speedfight met de originele gurtner mechanische oliepomp? ( ik zoek de dikke leiding vanaf de olietank naar de oliepomp) Weet iemand misschien ook de maat ervan.. Dacht dat de binnen diameter minimaal 6mm moet zijn.. Maar zeker niet veel kleiner.

De slang heeft een wat grotere maat dan gebruikelijk.

Ik heb wel iets kunnen bestellen van een Peugeot Squab, maar deze slang kost mij 22 euro + kan er nog eens 2 extra weken erop gaan wachten waar ik eigenlijk liever niet wil doen. (heb eigenlijk wel wat haast hiermee, en hoop de klus rond 1 week te willen klaren)

Weet iemand waar ik deze slang kan kopen??
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je kan ook de nippels opmeten dan weet je de binnenmaat.
Bij elke willekeurige automaterialenzaak hebben ze wel slang liggen die olie/benzine bestendig is.

Volgend mij is 5mm binnendiameter gebruikelijk
 


Hier is het nummer 8 op de kaart.

Heb de chat van zandri ook al gebruikt en hun weten ook niet veel.
Post automatically merged:

Je kan ook de nippels opmeten dan weet je de binnenmaat.
Bij elke willekeurige automaterialenzaak hebben ze wel slang liggen die olie/benzine bestendig is.

Volgend mij is 5mm binnendiameter gebruikelijk


Dacht dat ik 7mm heb gemeten.. Maar kan ook fout hebben gemeten of er iets is mis gegaan tijdens de meting.
 
Het is al opgelost. Heb maar (omdat ik het heel snel nodig hebt) en er geen circus van wil maken op ebay in duitsland een 2ehandse olietankje gekocht waar die complete slang er nog eraan zit.. Deze zet ik me dan ook over op de scooter.

Ik weet vaker dat als ik bij een dealer kom het niet blijken te hebben.. En heb dus geen zin om nog 1 week te moeten wachten.. Wil dit weekend de scooter af hebben (staat nou al lang genoeg stil )
 
Back
Top