digiteller monteren...

Joene

Fuck me I'm rich
ik weet dat er al veel topics geweest zijn over een digiteller monteren, maar dis ff een andere vraag....

(sjek onderstaand plaatje)

(ff voor de duidelijkheid, ik lijm het magneetje op het ongebruikte deel van de remschijf en de sensor bevestig ik ergens op de wielophanging, max 5 mm van magneetje af..)

in dat boekje van Sigma staat dat het op manier 2 moet op een fiets, want dan gaat dat magneetje op een spaak...

ik zit nu te twijfelen of het iets uitmaakt hoe ik em monteer, want op m'n scoot draait het wiel veel vaker rond en ga ik veel harder dan met een fiets...ik kan em op de 1ste manier het makkelijkste monteren, 2 gaat ook wel maar das wat lastiger (gedoe met ophogen enzo)...

dus; welke manier is nu het beste of maakt het echt niks uit? als je gewoon het magneetje langs de sensor haalt doet ie het natuurlijk op allebei de manieren, maar misschien op hoge (*ahum* :rolleyes: ) snelheid niet...

alvast bedankt...

(sjek m'n geweldige paint-kwaliteiten)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

koop sterker magneetje bij doe-het-zelf zaak van kastdeur ofzo..
kan ie zelf iets verder dan vijf millimeter uit elkaar...

best manier twee.. dan heb je meer oppervlakte waar de sensor over heen kan bewegen...
 
keb het al gefixt :)

(op manier 2 btw.. bij SF is het best lastig de sensor te monteren omdat een SF geen vorkpoten heeft... veel gedoe met ophogen en gaatjes boren, maar tis gelukt:))
 
Back
Top