zou het bijvooorbeeld ook zo kunnen zijn dat de kabel niet goed zit door dat ik over een hobbel ben heen gereden?Heb je er een goeie accu in?
Heb je een ontstoorde bougie of bougiekap?
Zit de connector goed in de cockpit?
Is de telleraandrijving en kabel en connector in orde?
Heb je er een goeie accu in?
Dat kan, daarom vroeg ik je in vorige post onder andere:zou het bijvooorbeeld ook zo kunnen zijn dat de kabel niet goed zit door dat ik over een hobbel ben heen gereden?
ah oke dan ga ik daar eerst even naar kijken want ik denk dat dat het isDat kan, daarom vroeg ik je in vorige post onder andere:
dat het stekkertje los zit?Mijn kymco heeft dat ook vaak. en daarna weer goed. Die digitellers zijn erg gevoelig.
Nou ik heb net mijn teller kabel er weer goed in gedaan en hij leek het even goed te doen. Maar toen ik een stukje ging rijden ging hij weer het zelfde doen als eerst. Ik ben er wel achter gekomen dat: als ik gas geef en hem dan loslaat dat hij dan in een keer omhoog schiet. Maar dit doet hij niet altijd. Heb je enig idee wat het zou kunnen zijn?Dat kan, daarom vroeg ik je in vorige post onder andere:
ik heb het opgelost. De accu zat net niet goed aangesloten waardoor hij de hele tijd los trilde door mijn uitlaat na dat ik deze heb aangedraaid heb ik geen probleem gehad. Bedankt voor je hulpHeb je er een goeie accu in?