Digitale Display Vivacity

TONS

Well-Known Member
Hallo
ik heb gisteren een 2e handse vivacity uit 2007 gehaald..
en toen ik hem aandeed zag ik de benzinemeter op 2 lange strepen staan.. en de rest van klein naar grote streepjes
en het knipperde
toen heb ik hem helemaal volgetankt (er nog zo`n 3 a 4 liter bijgedaan) en toen was dat knipperen opgehouden, maar de meter stond nog steeds op 2 lange strepen.. het veranderde niet.. klopt dat? of is er iets fout
(de vorige eigenaar is er een keer meegevallen dus misschien komt het door de klap die die gehad heeft?)

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Het kan zijn dat de sensor in je tank blijft hangen, deze kan je er eenvoudig uithalen door de helmbak te demonteren. 3 moertjes losdraaien en naar boven trekken. Vervolgens ronde sensor borging op de tank kwartslag draaien, stekkertje los en er uit trekken. Stekkertje weer aansluiten en kijken of het display reageert op beweging van de vlotter, display reageert erg traag! Sneller werkt het als je contact elke keer aan/uit zet terwijl je vlotterniveau veranderd.

veranderd er niets op het display, dan is het display defect. Vervangen van display is enige oplossing in dit geval. Zijn vrij kostbaar ong. 200 euro. Oorzaak kan zijn dat er gereden is zonder accu.
 
Back
Top