Digitaal dasboard

tommyboy8888

Well-Known Member
Ik ben al enkele weken op zoek naar foto's op 't net voor een digitaal dashboard omdat ik er zelf dolgraag een wil kopen maar eerst wil zien hoe het eruit ziet, ik heb er vandaag een scooter gezien met een digi dashboard van malaguti denk ik, ben ni zeker, zou iemand mij kunne helpe met foto's te vinde op 't net en waar ik dergelijke dashboards kan kopen en indien mogelijk te zeggen of deze geplaatst kunne worde op een mbk nitro jaguar?

thanx
 
Advertisement - register to remove this

kan je ook met leestekens werken?

Er zijn veel verschillende soorten digi dashs.
Bijvoorbeeld die standaard op verschillende types scooter zitten: Area51, ICE, Aerox/Nitro, sommige modellen phantom en firefox, NRG enzo

deze dashboards hangen aan de kabelboom die specifiek is voor die scooter. Je kan ze dus niet altijd 'zomaar' even omzetten

andere digi dashboards zijn die van www.metramorfosis.com met aansluitingen voor verschillende kabelbomen en montage op recht stuurtje

de laatste mogelijkheid is een combinatie van gewone digiteller en een toerenteller ofzo. maar dan heb je geen olie-benzine lichtjes etc
 
Maar kan iemand mij ONGEVEER vertelle hoeveel zoiets kan koste? want ik had al een malaguti digital gezien, waar ik geen idee van heb of dat kan geplaatst worde op mijn nitro, en een malossi derc heb ik gezien, kost 499€ ....
 
Die van Metrakit kost 200 euro. Maar die is totaal anders dan die van Malossi. Malossi is bedoeld voor racegebruik (dus met functies als: max/min rpm per ronde, max/min temp per ronde, etc) Die van metrakit is een vervanging van de std aerox, dus de normale gegevens, alleen dan pas gemaakt voor op een recht stuurtje.
 
Back
Top