Digi Videocams...

Razma

Well-Known Member
Ben stilaan aan het uitkijken om video cam aan te schaffen voor races en tests enzo....

iemand enige suggesties en prijsindicaties
(ook voor tweedehands!)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Boeie
digitale VIDEOcamera's
dus niet een digitale FOTOcamera ;)

dat zeg je wel.... marre me vriendin der ma heb zo''n nieuwe sony camera (foto) maar die heb er zo'n 64 mb flash card in zitten.... kan je toch aardig lange filmpjes mee maken hoor.....

is wel cool ding mag em soms wel eens lenen enzo.....

heb zelf ook digi cam maar daar kan maar 8 mb op en dat kan je niet uitbreiden..... beetje klote maarja heb ook niks voor ding betaald.....(van de vrachwage gevalle)
 
Originally posted by hebo70


dat zeg je wel.... marre me vriendin der ma heb zo''n nieuwe sony camera (foto) maar die heb er zo'n 64 mb flash card in zitten.... kan je toch aardig lange filmpjes mee maken hoor.....

is wel cool ding mag em soms wel eens lenen enzo.....

heb zelf ook digi cam maar daar kan maar 8 mb op en dat kan je niet uitbreiden..... beetje klote maarja heb ook niks voor ding betaald.....(van de vrachwage gevalle)

valt er toevallig geen videocam van die vrachtwagen?
het is voor een goed doel ;)
 
Originally posted by hebo70


dat zeg je wel.... marre me vriendin der ma heb zo''n nieuwe sony camera (foto) maar die heb er zo'n 64 mb flash card in zitten.... kan je toch aardig lange filmpjes mee maken hoor.....

is wel cool ding mag em soms wel eens lenen enzo.....

heb zelf ook digi cam maar daar kan maar 8 mb op en dat kan je niet uitbreiden..... beetje klote maarja heb ook niks voor ding betaald.....(van de vrachwage gevalle)

Toevallig niet nog 1 die van vrachtwagen is gevallen ? :rolleyes:
 
Originally posted by razma


valt er toevallig geen videocam van die vrachtwagen?
het is voor een goed doel ;)

zal eens kijken wat ik kan regelen..... wie weet.... ken er een paar die bij een groot bedrijf werken (postorder) en daar valt dagelijk veel van de vracht wagen..... voor zachte prijsjes te krijgen vaak....
 
toevallig een Minolta Dimage 5 of 7 langs komen stuiteren? 8)
(gimmeeee :))

nee ik ga denk ik zelf een Canon S20 of een Nikon coolpix 875 of 775 kopen...

Hp camera'tjes zijn ook relaxed :)
 
Op school hebben we een sony digicam, weet zo niet welk type, 4000gld zeiden ze dat hij gekost had, bijna nog kwijt geraakt doordat ik hem in de bus had laten liggen, op de scooter achter de bus aan geraced, korter pad genomen, en camera uit bus gehaald :) kwam wel wat adrenaline bij kijken :) hebben nu trouwens ook een animatie camera van sony, denk dat sony sowieso goed spul is in camera's
 
Originally posted by Zillion
Op school hebben we een sony digicam, weet zo niet welk type, 4000gld zeiden ze dat hij gekost had, bijna nog kwijt geraakt doordat ik hem in de bus had laten liggen, op de scooter achter de bus aan geraced, korter pad genomen, en camera uit bus gehaald :) kwam wel wat adrenaline bij kijken :) hebben nu trouwens ook een animatie camera van sony, denk dat sony sowieso goed spul is in camera's
sony 9||6 gebruik ik ook altijd, voor foto's en filmpjes......
 
Back
Top