Aeroxje Banned 6 June 2003 #1 welke diameter heeft de luchtfilter aansluiting op een mikuni 24mm flatside carb? want ik heb er eentje gekocht van iemand, maar ik wil vast een filter bestellen (dat duurt hier altijd een eeuwigheid namelijk) greetz Ben
welke diameter heeft de luchtfilter aansluiting op een mikuni 24mm flatside carb? want ik heb er eentje gekocht van iemand, maar ik wil vast een filter bestellen (dat duurt hier altijd een eeuwigheid namelijk) greetz Ben
monstaboy Manston Malaguti 6 June 2003 #2 Kan je toch ook zelf meten? Ik heb er geen 1 anders had ik m'n schuifmaat ff gepakt. Upvote 0 Downvote
Aeroxje Banned 6 June 2003 #3 ik heb m voorlopig nog niet.. ik wil ook gelijk filter bestellen zodat ik carburateur + filter tegelijk heb. snap je? Upvote 0 Downvote
ik heb m voorlopig nog niet.. ik wil ook gelijk filter bestellen zodat ik carburateur + filter tegelijk heb. snap je?
Aeroxje Banned 7 June 2003 #8 oke.. dan ga ik nu filtertje bestellen, harstikke bedankt kerels Upvote 0 Downvote