This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Deuss service tool

Goede Avond,

Ik wil graag mijn euro 4 sym opvoeren. Ik wil dit graag doen door de maximum snelheid in de ECU aan te passen. Hiervoor heb je Deuss service software nodig. Dit was erg moeilijk te vinden omdat linkjes niet meer bestaan.(hieronder daarom het pakket wat ik heb gevonden zodat andere mensen deze ook kunnen gebruiken). Na het downloaden blijkt dat je een "USB dog" nodig hebt. Ik kon er in eerste instantie niet achter komen wat dit precies inhield, maar dit: https://www.ebay.nl/itm/294450073725 leek er aardig op. Heeft iemand hier ervaring mee/kan iemand mij helpen met de service software want ik heb er zelf geen ervaring mee.

Attachments

Ik heb de dongle binnen, ik heb geverifieerd dat dit een echte dongle is. De deuss software blijft echter zeggen dat hij de dongle niet kan vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb de dongle binnen, ik heb geverifieerd dat dit een echte dongle is. De deuss software blijft echter zeggen dat hij de dongle niet kan vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?

Misschien staat niet het benodigde op die stick die je gekocht hebt.. Alleen een stick van dat type heb je natuurlijk weinig aan.

Hoe heb je dat geverifieerd dan?
De software verifieert ook en geeft aan dat het niet goed is, DUS?

Ik denk zo'n dongle van Ebay kopen is hetzelfde als een sleutel kopen van Ebay en verwachten dat deze op jouw voordeurslot past.
dat zou ik juist èng vinden als dat wèl zou lukken..
maar voor de auto heb je prima EOBDII-dongles (wifi of BT) voor een paar euro van Ali.. al kan ik daar alleen mee uitlezen en simpele codes wissen, niet volledig herprogrammeren (maar misschien met de juiste software weer wel?)