deuk in uitlaat

Baasje!

voorheen foxrider:P
ik had ffies een vraagje:
Ik heb een ninja uitlaat voor men peugeot fox. Nu heeft die een flink lage bocht, en dat had ik dus niet door, dus ja, gevolg: dikke deuk:( .
Maar nu is mijn vraag: Wat zijn de gevolgen hiervan, of wat kunnen ze zijn.
Ik rijd voor de rest met alles standaard, maar hij trekt heel (lees heeeeeel eeerggg) slecht weg. Eenmaal op toeren gaat ie as een gek.
Kan dit aan die deuk liggen???:?
 
Advertisement - register to remove this

Nou, dat betwijfel ik!!, heb namelijk al keer forum gestart hierover, komt erop neer dat het niet aan afstelling kan liggen, heb strxte trek en drukveren en 4 gram rollen.
En even voor runner reloaded, het optrekken gaat steeds slechter, wanneer ie helemaal koud is kan ik een keer goed optrekken, en daarna is het helemaal flut, dus ja, weet t ook niet hoor
 
Originally posted by foxrider
Nou, dat betwijfel ik!!, heb namelijk al keer forum gestart hierover, komt erop neer dat het niet aan afstelling kan liggen, heb strxte trek en drukveren en 4 gram rollen.
En even voor runner reloaded, het optrekken gaat steeds slechter, wanneer ie helemaal koud is kan ik een keer goed optrekken, en daarna is het helemaal flut, dus ja, weet t ook niet hoor

Misschien heb je wel de verkeerde bel op je koppeling gemonteerd, een 105mm bel op een 107mm koppeling, ws niet omdat je alles orgi hebt, maar denk toch dat het iets in de afstelling is, wie zegt overbrenging misschien wel carb!
Doet die het met choke beter?
 
je kan m ook laten afstellen, daar al is overna gedacht?? Die deuk in je uitlaat heb volgens mij wel effect op de doorstroom en compressie en weet ik t allemaal van die uitlaat, want de vorm is heel belangrijk (heb ik begrepe) dus als het echt een flinke deuk is, dat het verschil bijna de helft in doorsnee is (!!!) dan maakt dat idd veel uit
 
De dealers in de buurt verkopen niet deze uitlaat. Degene waar ik hem gekocht heb, zeiden dat ik met deze setup heel hard moest trekken en de 70 makkelijk moest halen.:S.
Ik heb elektrische choke, dus weet niet of dat beter gaat.
Wat ik dus niet snap is het volgende.
Als ik eerste keer wegrij, trekt ie heel goed, dan een tijdje egt heel slecht, maar als ik dan tijdje aan het rijden ben, gaat ie ineens weer beter.
Ik heb een 64 sproeier erin, maar nog wel de luchtprop. zonder luchtprop valt ie uit als ik gasgeef. misgien dit maar is proberen dan.

Maar als ik het goed begrijp zal die deuk niet de oorzaak zijn??!!
 
Originally posted by MaDgLaZ
je kan m ook laten afstellen, daar al is overna gedacht?? Die deuk in je uitlaat heb volgens mij wel effect op de doorstroom en compressie en weet ik t allemaal van die uitlaat, want de vorm is heel belangrijk (heb ik begrepe) dus als het echt een flinke deuk is, dat het verschil bijna de helft in doorsnee is (!!!) dan maakt dat idd veel uit

De deuk is niet zo groot dat ie de helft van de doorvoer belemmert, dnek eerder aan 1/5 ofzo.
 
Ik ken iemand die eerst ook een Ninja had...
die trok ook niet snel van zijn plaats... (lage toeren) maar na een paar meten dan gingen de toeren omhoog en ging ie vlotter weg..

Dus Persoonlijk denk ik dat het aan de uitlaat ligt..
En die Deuk kan niet zoveel uitmaken (als ie echt klein is)

greetz
Yvo
 

Similar threads

Back
Top