deuk in uitlaat

11evinger

Well-Known Member
Ik heb dus een probleem

Ik heb een deuk in me uitlaat het begin ongeveer 10cm vanaf de cilinder hierdoor ga ik minder hard en trek ie voor geen meter
de cilinder zit aan de uitlaat vastgelast wegens diefstal(vorige eigenaar)
Kan ik die deuk eruithalen op een 1 of andere manier?
Of een nieuw begin stuk kopen ofzo en die er opnieuw op laten lassen?
En zou de plaatselijke dealer dat kunnen doen?

Alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

het ligt een beetje aan de uitlaat bij een orginele zou je wel een nieuwe bocht kunnen kopen, maar het zal wel geen orginele zijn aangezien hij hem heeft vastgelast, die deuk eruit halen gaat niet lukken, ik denk dat je het beste een ader uitlaatje kan halen.

Originally posted by churchester
HAHAH wat voor uitlaat is het (van goud) nee serieus doen ze dit wel vaker ??8P dit is niet zo slim :|

ik zei toch heeft de vorige eigenaar gedaan!!

Originally posted by Mr Polini Evo
lezen:
uhm, beiteltje ertussen en zachtjes tikken met rubber hamer

Er zit een dikke rand omheen waar hij is vastgelast :(
of bedoelde je die deuk eruithalen?

nogmaals: wat voor'n uitlaat is het, en als het niet kan gewoon proberen die dikke lasrand weg te dremelen en dan je ophanging loshalen en gewoon af proberen te breken, ik denk dat het gelaste punt het slapst is dus daar zal ie wel breken, maar heeft de vorige eigenaar de uitlaat niet stiekem vastgelast omdat de ophanging op cilinder kapot was ofzo???

Originally posted by SRMenno
nogmaals: ..... ik denk dat het gelaste punt het slapst is dus daar zal ie wel breken,...

Plaats waar het gelast is het sterkst zal altijd naast de las breken.

Ik denk ook dat de ophanging van de uitlaat op cil kapot was...

sloop gewoon je cilinder + uitlaat er af, en dan moet hij toch los te krijg zijn. Maarre dat verhaal van diefstal geloof ik nix van, heb het iig nooit gehoord.

Mjah een uitlaat met een deuk valt wel te lassen hoor, bij mij hadden ze de deuk eruit geslepen en daar een nieuwe plaat ijzer over heen gelast. Zag der niet uit maar niemand die het ziet. Mjah beter ff nieuwe uitlaat halen, want laten lassen is duur (tenzij zoals bij mij je pa goed kan lassen :))

Originally posted by SRMenno
nogmaals: wat voor'n uitlaat is het, en als het niet kan gewoon proberen die dikke lasrand weg te dremelen en dan je ophanging loshalen en gewoon af proberen te breken, ik denk dat het gelaste punt het slapst is dus daar zal ie wel breken, maar heeft de vorige eigenaar de uitlaat niet stiekem vastgelast omdat de ophanging op cilinder kapot was ofzo???

Dat zou ook nog kunnen ja...
Het is trouwens scooter van een vriend van mij die op mijn naam zat dus ik type nu voor hem ;)
Ik ga strax ff naar hem toe cilinder+uitlaat eraf
Bijteltje tikken eropgeven en dan eraf proberen te halen...
Ik laat het wel horen als het gelukt is!