Goedendag,
Hulp gevraagd.
in het verleden(12 jaar terug) altijd met dr 70 gereden zonder een enkel probleem te hebben.
Nu had ik laatst op mijn NRG Power een DR 70 gezet alleen is deze flink gaan pingelen/detoneren. (Zie bijgevoegde foto’s)
Dit is de setup en afstelling.
DR70 (KT00097)
Yasuni R Black edition (Gehele uitlaat in fabriek zwart gecoat)
17,5 mm carb dellorto origineel (nieuw)
Nieuw membraan
Overbrenging standaard
Afstelling:
Sproeier 78
Bougie NGK BR9ES
Rollen 5,7
Voetpakking de meegeleverde bij de DR cillinder
nu ziet het er dus naar uit dat er voorverbranding heeft plaatsgevonden aan de uitlaat poort kant, en is zuiger gedeeltelijk afgebrokkeld.
Wat denken jullie dat het is en wat ik er aan kan doen?
Reeds een nieuwe DR70 liggen maar wil niet hetzelfde probleem gaan krijgen.
Hulp gevraagd.
in het verleden(12 jaar terug) altijd met dr 70 gereden zonder een enkel probleem te hebben.
Nu had ik laatst op mijn NRG Power een DR 70 gezet alleen is deze flink gaan pingelen/detoneren. (Zie bijgevoegde foto’s)
Dit is de setup en afstelling.
DR70 (KT00097)
Yasuni R Black edition (Gehele uitlaat in fabriek zwart gecoat)
17,5 mm carb dellorto origineel (nieuw)
Nieuw membraan
Overbrenging standaard
Afstelling:
Sproeier 78
Bougie NGK BR9ES
Rollen 5,7
Voetpakking de meegeleverde bij de DR cillinder
nu ziet het er dus naar uit dat er voorverbranding heeft plaatsgevonden aan de uitlaat poort kant, en is zuiger gedeeltelijk afgebrokkeld.
Wat denken jullie dat het is en wat ik er aan kan doen?
Reeds een nieuwe DR70 liggen maar wil niet hetzelfde probleem gaan krijgen.