Derbi senda Xtreme valt dood

Bastiaan079

Well-Known Member
Zouden jullie mij kunnen helpen met mijn Derbie,

Ik heb een Derbi gekocht voor 100 euro van een kennis. Deze lag helemaal uit me kaar. Samen met me vader heb ik hem in mekaar gezet. Ik had een Yasuni uitlaat erbij. Ik heb daarom een standaard uitlaat gehaald omdat opgevoerd rijden niet werkt hier in de stad. Maar hij houdt in als hij in ze derde versnelling en gaat hij niet veel harder dan 35. De tandwiel verhouding is 15 -53 zouden jullie kunnen zeggen wat ik moet doen om hem gewoon normaal te laten lopen ik heb er een sproeier van 94 uit gehaald en 70 erin gezet.

Gr. Bastiaan
 
Advertisement - register to remove this

de tandwielverhouding is in ieder geval te zwaar , dit moet 13-53 zijn meestal standaard onbegrensd , en begrensd 12-53.

een 15 tands is VEEL te zwaar iig al..

std sproeier is nog kleiner , maar dat ligt aan het luchtfilter en dergelijke , maar deze kun je natuurlijk ook gewoon op bougiekleur afstellen , gasnaald in het midden zetten en luchtstelschroef op 1,5 slag uit.

maarja , er kan nog veel meer aan de hand zijn , mischien is de cilinder ook wel versleten , of ergens nog valse lucht etc. etc.
 
bedankt ! ,
ik heb gister er een sproeier van 90 erin gezet en toen deed hij het al beter,
ik ga nu kijken of ik aan een tandwiel van 13 kan krijgen en kijken wat hij dan doet
 
Back
Top