Derbi pro race 4 niet lekker lopen

leonaerox

Well-Known Member
Hallo, ik heb een onbegrijpelijk probleem met mijn derbi. Als eerst meld ik even de volledige setup.
Metrakit pro race 4 80cc squish 1mm
HPI ontsteking (afstelling gedaan door tuningzaak) was ik zelf bij. Dit is 100% in orde.
28mm polini pwk. Momenteel sproeier 148
Vl6 membraan
Yasuni R4 uitlaat
Twin air luchtfilter
Ik krijg hem niet afgesteld. Probleem is al ontstaan met mijn 77 stage 6 begon zo ineens. Ben overgestapt naar pro race 4 maar doet nog steeds hetzelfde.Motor is wel fel. Maar halfgas stottert hij. Gasnaald veranderen heeft geen effect. Sproeier alleen effect volgas. Ik heb al nieuwe pakking bij membraan gedaan, heeft ook geen effect. Membraan is gewoon heel heb ik laatst nieuw gekocht. Totaal geen vermogen en trekt niet weg zoals hij eerder wel deed. Dit probleem is zo ineens ontstaan na een dagje rijden en ik kom er niet meer uit. Sinds die dag loopt hij beroerd en geen vermogen. Dit was toen nog met mijn oude setup.Ik vermoed zelf dat dit aan de polini carb ligt. Maar kan er ook geen fouten aan ontdekken. Valse lucht trekt hij ook niet. Een pro race moet normaal gesproken echt wel willen lopen lijkt mij..

Advertisement - register to remove this

Back