Julian05SB
Member
Mijn Derbi heeft een probleem dat als ik hem kickstart de kickstarter dan soms verdraaid. Dat houd in dat na het kicken de kickstarter op een andere hoek staat (meer linksom gedraaid) en hij niet meer gebruikt kan worden tenzij ik het hele meganisme weer uitelkaar haal en weer goed zet :wall: . De kickstarter is dan dus nogsteeds functioneel ik kan alleen de slag niet meer maken omdat mn voetsteun in de weg zit.
Als je je kickstarter kickt dan komt je kickstart tandwiel naar vooren en die loopt tegen ander tandwiel aan (en dat tandwiel loopt dan weer tegen je koppelingstandwiel aan als ik het goed zeg). Als je slag dan klaar is koppelt het kickstarter tandwiel weer los van het andere tandwiel maar dat doet hij dus te sloom denk ik. Weet iemand waar dit aan ligt (misschien iets met de kickstartveer)?
Ik ben er vrij zeker van dat ik alles goed inelkaar heb gezet en ik heb het meerdere keren geprobeerd en ook met uitleg videos.
Hieronder staat een foto van waar ik denk dat het tandwiel niet goed loskoppelt (niet mijn blok).
Foto van mijn kickstarter nadat hij is blijven hangen:
Als je je kickstarter kickt dan komt je kickstart tandwiel naar vooren en die loopt tegen ander tandwiel aan (en dat tandwiel loopt dan weer tegen je koppelingstandwiel aan als ik het goed zeg). Als je slag dan klaar is koppelt het kickstarter tandwiel weer los van het andere tandwiel maar dat doet hij dus te sloom denk ik. Weet iemand waar dit aan ligt (misschien iets met de kickstartveer)?
Ik ben er vrij zeker van dat ik alles goed inelkaar heb gezet en ik heb het meerdere keren geprobeerd en ook met uitleg videos.
Hieronder staat een foto van waar ik denk dat het tandwiel niet goed loskoppelt (niet mijn blok).
Schermafbeelding-2024-11-06-210604 hosted at ImgBB
Image Schermafbeelding-2024-11-06-210604 hosted in ImgBB
ibb.co
Foto van mijn kickstarter nadat hij is blijven hangen:
Last edited: