Derbi GPR50 Nude luchtfilter-stel-schroef op 1/4

Derbi GPR50 Nude H2O

Well-Known Member
Hallo,

ik heb een vraag over mijn Derbi GPR50 Nude H2O 2t ‘04 ‘05

mijn luchtfilter ventiel schroef staat op mijn carburateur staat bijna helemaal in geschroefd welke normaal 1 ½ tot 2 ½ behoord te staan. Anders start de brommer niet en slaat de brommer af als ik stop voor bijvoorbeeld een stoplicht. Erg vervelend. Maar nu rijd de brommer erg belabberd en trekt bijna niet op.

Is dit een vaker voorkomend probleem? Is er een eenvoudige oplossing waardoor ik mijn brommer kan repareren en lekker mee kan gaan rijden?

Ik heb de carburateur helemaal schoon gemaakt, ook de bus waar de naald in gaat, rubberen ringen vervangen. Ik heb al een hele reeks aan sproeiers geprobeerd. Ik heb de membraan nagekeken, die zag er goed uit, pakkingen vervangen. Bougie vervangen. Andere olie, speciaal voor schakel brommers. Bij de uitlaat de zuiger en zuigerveren nagekeken, zag er normaal uit. Aan de linker kant bij de krukas gekeken die was droog. Ik heb de uitlaat gelast, daar zat een klein gaatje in en de demper ook gelast. Er zit een prop in de uitlaat en de brommer rijd ongeveer 60km met een sproeier van 82

Derbi GPR50 Nude.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top