Derbi GPR temp meter op contact, welke draad?

Mlll

Member
Mogguh, heb een Derbi GPR en heb hiervoor een koso temp meter besteld. Nu wil ik deze aansluiten op me contact maar heb veel draden en internet zegt veel verschillende dingen, bij zipjes en aeroxjes kwam ik er altijd zelf wel uit maar twijfel erg welke draad nu welk is. Hoop dat iemand kan helpen, hier even 2 foto’s, de eerste foto zijn de draden rechtstreeks van me contact, die daarna overgaan zoals te zien op foto 2. Alvast bedankt 7568008D-D943-4AD8-B0F0-0EE028809193.jpegEDA7594F-935B-45F7-B113-0E2F749E5BAC.jpeg
Post automatically merged:

Nog even handig om erbij te vermelden, heb jammergenoeg geen multi meter bij de hand, vandaar dat ik het hier vraag anders was ik er zelf ook uit gekomen;)
 
Advertisement - register to remove this

Zit er bij die Koso geen How-to handleiding v.w.b. het aansluiten?

De GPR heeft best een lastige bekabeling zag ik al...
Sowieso al 6 draden v.w.b. het contaktslot waarbij 4 draden overgaan naar een andere kleur wat daarna de kabelboom ingaat.

Ik zal even kijken of ik het originele manual kan vinden van de GPR.
Het gaat hier toch over de 2 takt GPR 50?
Reden dat ik dit vraag is dat deze namelijk ook verkrijgbaar is met een 4 takt motorblok.
 
Zit er bij die Koso geen How-to handleiding v.w.b. het aansluiten?

De GPR heeft best een lastige bekabeling zag ik al...
Sowieso al 6 draden v.w.b. het contaktslot waarbij 4 draden overgaan naar een andere kleur wat daarna de kabelboom ingaat.

Ik zal even kijken of ik het originele manual kan vinden van de GPR.
Het gaat hier toch over de 2 takt GPR 50?
Reden dat ik dit vraag is dat deze namelijk ook verkrijgbaar is met een 4 takt motorblok.
Post automatically merged:

Zit er bij die Koso geen How-to handleiding v.w.b. het aansluiten?

De GPR heeft best een lastige bekabeling zag ik al...
Sowieso al 6 draden v.w.b. het contaktslot waarbij 4 draden overgaan naar een andere kleur wat daarna de kabelboom ingaat.

Ik zal even kijken of ik het originele manual kan vinden van de GPR.
Het gaat hier toch over de 2 takt GPR 50?
Reden dat ik dit vraag is dat deze namelijk ook verkrijgbaar is met een 4 takt motorblok.
Klopt inderdaad, doordat ze overgaan in kleuren snapte ik dr geen reet meer van, maar inmiddels is het gefixt, de groene draad direct van het contact af heb ik hem op aangesloten en de - van de temp uiteraard op de massa en hij doet t nu
 
Oké, cool dat het gefixt is..., was een oranje en groene draad ja..
Zit nu dus op de geschakelde plusdraad aangesloten van het contaktslot.

Thnx voor de terugkoppeling! Vroeger was Derbi ook vrij eenvoudig, maar sinds de komst van de GP1 en GPR moest het ineens anders qua elektronica en bekabeling!? :confused:
 
Back
Top