This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Derbi GPR Replica te KOOP!!

Status
Not open for further replies.

Baasje!

voorheen foxrider:P
Het is een Derbi GPR Replica, gekocht in 2002 voor 2995,-. Is nog vrij standaard, loopt 85 km/h. Ruim 16.000 km mee gereden, bij ± 13.000 km. totaal gereviseerd. Achterband is net nieuw, voorband is bijna aan vernieuwing toe. Buddy tussen stuur en zitje. 8 liter tank. Verzekering tot 1 mei 2004.

Deze replica ziet er nog zeer mooi uit, ik heb wel fotos voor geinteresseerden. Ik verkoop hem voor een vriend van me.

BIEDEN MAAR!!!!!

edit:// er is nog niet echt veel vraag naar. Hieronder zie je foto's. De foto staat is de staat zoals die nu is!!! dus nog helemaal goed!!!. Foto's zeggen genoeg denk ik
BOVENKANT

BOVENKANT2

ZIJKANT

VOORKANT

kan zijn dat plaatjes het af en toe niet doen, als je ze goed wilt zien, moet je de bron van het plaatje in een nieuw internet venster gooien, dan doet die het zeker.

Last edited:
prijs omlaag

aangezien niemand reageert, vraag ik jullie maar om een bod te doen. Dus doe en bod!!

Originally posted by damage
Check PM!

Nog geen pm gehad hoor

(edit wel pm gehad sorry, geen mail8P)

en 800 euro gaat die niet voor weg

Last edited:
ruilen tegen een aprilia ditech? specs op aanvraag verkrijgbaar.

kwil wel een schakel hebben. dusja, wat koop je dan? een ditech 8P .

nah, ditech is wel lachen, je kan alleen niet schakelen he O-) :#

ruilen

hij verkoopt hem omdat hij zn rijbewijs wilt hebben. Ruilen is dus helaas geen optie. 1000 is ook ff te laag, ding is echt in goede staat, geheel gereviseerd, en loopt ook erg mooi.

Re: ruilen

Originally posted by foxrider
hij verkoopt hem omdat hij zn rijbewijs wilt hebben. Ruilen is dus helaas geen optie. 1000 is ook ff te laag, ding is echt in goede staat, geheel gereviseerd, en loopt ook erg mooi.

Check pm nogmaals!

Status
Not open for further replies.