Derbi geen ontsteking na alles NIEUW!!

Flavi

New Member
Hallo, ik ben al even op zoek naar mijn probleem. Maar na letterlijk 7 maand geef ik het op. Ik heb een derbi senda sm xtreme 2009 gekocht van ne maat, voor opmaak dus hij reed helemaal ni. Ik heb er al van alles voor gekocht een nieuwe kabelboom, 4x cdi, contactslot, ontsteking (helemaal, de spoel de plaat) bougie kabels/doppen. En nog altijd niks, ik heb de grondkabels na gekeken en niks. Ik heb em vandaag voor de laatste keer helemaal uiteen gedaan dus alleen de kader, blok en kabelboom + cdi.... En zo alleen de noodzakelijke dinge verbonden dat mij vonken zou moete geven. En er gebeurt gewoon HELEMAAL NIKS. weet iemand wat het zou kunnen zijn? Batterij en zo is ook opgeladen geweest dus de lampjes op mijn stuur gingen wel aan.
 
Advertisement - register to remove this

Is er mogelijk sprake van een beveiliging op de standaard? Of een dodemansknop oid? Gokje hoor, ik heb geen schema's.
Groet,
 
Is er mogelijk sprake van een beveiliging op de standaard? Of een dodemansknop oid? Gokje hoor, ik heb geen schema's.
Groet,
Ja indd en heb je ook de massakabel naar de motorblok en naar de frame? Of misschien de connector van de stator naar kabelboom verkeerd aangesloten?
 
Jeeep alles
Blijkbaar niet alles ongetwijfeld dat het iets kleins zal zijn, vervelend is dat juist die het lastigste te vinden zijn....

Al geprobeert of je hem kan aanduwen?
Geen schakelaartje op je stuur die je ff om moet zetten?
En waarom zie ik in je verhaal trouwens nergens een bobine voorkomen?
Heb je wel de juiste bougie en bougiedop? Zijn namelijk met een grote en kleine aansluiting te krijgen. En maak voor de zekerheid een nieuwe massakabel. Is 2 sec werk en kan een wereld van verschil maken, zolang dat de contacten maar goed kaal geschuurd zijn.

En als je alles hebt vernieuwd is het ook weer lastig zoeken omdat je geen idee hebt waar het zit.
 
Back
Top