derbi drd racing red/black

koffieslet

Well-Known Member
nu woensdag ben ik de trotse eigenaar van een derbi drd racing red/black 2009
maar ik heb dat nummerplaathoudertje al gezien en dat vind ik egt :eek: lelijk
weet er iemand hou je die er netjes kunt afhalen? want ik heb gehoord dat mijn pinkers en mijn stoplicht daar ook aan vasthangt.
(en eventueel zou ik graag weten hou je die standaard onbegrensd.)

DrdRacingzwartlinksschuin.jpg

DrdRacingzwartzijaanzicht.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Als je al niet weet hoe je je achterspatbord/kentekenplaathouder kunt demonteren, zal ik al helemaal niet beginnen aan ontgrenzen...
 
Als je al niet weet hoe je je achterspatbord/kentekenplaathouder kunt demonteren, zal ik al helemaal niet beginnen aan ontgrenzen...
jongen , het is gewoon een vraag omdat ik het ook nog niet deftig heb kunnen bekijken , een beetje voorkennis kan nooit geen kwaad denk ik ? ik heb al verscheidene brommers ontgrenst , kben geen pro dat weet ik ook wel maar ik ben geen dummie ook meer als je dat denkt
 
Aan de hand van die foto's kun je volgens mij gewoon zien dat de knipperlichten (pinkers? je bent zeker een Belg?) door het achterspatbord heengaan. Dus ik denk niet dat je het spatbord zomaar weg kunt halen.

Maar als je je spatbord weg wilt hebben, waar wil je dan je kenteken hebben?
Wat IK zou doen, is het achterspatbord inkorten, zodat het net lijkt alsof het spatbord er niet meer zit. Als je het kenteken monteert, zie je het spatbord niet meer zeg maar, op die manier zou ik het doen (als ik het spatbord echt lelijk zou vinden, maar ik vind het geen gek gezicht eigenlijk)
 
Quote van een ander forum, misschien dat je er wat aan hebt:

FreekIe said:
zo ik ben vandaag weer druk bezig geweest. ik heb met Brommerjaco(van het forum) het klimrek weggehaalt ,het kenteken naar achter geplaatst met een paar beugeltjes en het achterlicht is de wielkast gemonteerd..nou foto's zeggen meer dus hier komen ze

efs3k0.jpg

hier is jaco ergens mee bezig en is de achterste kap en het klimrek verwijderd

33biseo.jpg

zo zag het er van achter uit

nx2nwg.jpg

Achterlicht in de wielkast gemonteerd

2rp8vo0.jpg

2d1l2zk.jpg

Zo zit de kabel van licht

oix6hy.jpg

Zonder kenteken eronder

zmz42t.jpg

Af =D

2czpug3.jpg

Zo ziet het eruit

etwt2c.jpg

en af vanaf de zijkant

het enigste wat nu nog moet gebeuren is een achterlicht kopen met de knipperlichten er in verwerkt en misschien led lampje net boven mn kenteken zodat deze ook s'nachts goed zichtbaar is
 
Aan de hand van die foto's kun je volgens mij gewoon zien dat de knipperlichten (pinkers? je bent zeker een Belg?) door het achterspatbord heengaan. Dus ik denk niet dat je het spatbord zomaar weg kunt halen.

Maar als je je spatbord weg wilt hebben, waar wil je dan je kenteken hebben?
Wat IK zou doen, is het achterspatbord inkorten, zodat het net lijkt alsof het spatbord er niet meer zit. Als je het kenteken monteert, zie je het spatbord niet meer zeg maar, op die manier zou ik het doen (als ik het spatbord echt lelijk zou vinden, maar ik vind het geen gek gezicht eigenlijk)

in belgië hebben we geen kenteken hé maarja thx voor de info ^^
 
Back
Top