This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

derbi 50cc tuning

dunlop

Well-Known Member
Hallo, ik heb een derbi 50cc blok en zou daar een 50cc raceblok van willen maken. Daaromtrent heb ik enkele vragen, is er hier iemand die daarmee racet? en welke cilinder-krukas gebruik je voor dit blok. Ik weet dat in Frankrijk (België ook wel) zeer veel met bidalot geracet wordt maar wat gebruikt men in de SOBW vooral op de Derbi blokken die daar in omloop zijn? En is der hier iemand die evt. ervaring heeft met Conti cilinders? kwaliteit? prestaties? Evt. andere merken?

Groeten
 
hebo cilinders(uiteraard getuned), zelfbouwuitlaten (dpr enz.) krukas weet in niet, wel heb ik gehoord dat bidalot krukas niks waard is maar ikzelf heb er geen problemen mee gehad.
 
ja maar melf, ik betwijfel of deze ook een vlinderpoort hebben, de ECHTE manston kan std al erg hard, en getuned is het helemaal een beest..

de jager had voor een klant/ vriend 1 met :

carters bewerkt,
speciale krukas
binnerotor
manston max getuned
en een bidalot uitlaatje
21 dellorto

18 pk

en dan na te gaan dat er dus nog VEEL meer uit te halen valt
 
als je wat wilt weten over derbi...
moet je x cees veldt bellen...
maakte vorig jaar de racer klaar voor andre karsten... degene die naar de race gaan en expi btje volgen, weten dat het blok van andre veruit het hardst loopt!!!
dus stel, je hebt serieuze plannen om blok op te bouwen zou ik zeker een x bellen met cees (0344-651557 (veldt racing parts)
 
veldt racing parts idd zit in ophemert alsk het goed heb, woon der 10 km vandaan. Alles ziet er professioneel uit daar en die kerel zelf weet ook waar ie het over heeft.
 
mja , poort met hulpuitlaatpoortjes wil niet zeggen dat die geen pk's kunnen scoren