Demper

Metal

Pr0ud Hardr0ck Member
ik heb vandaag een stukje gereden zonder me uitlaatdemper (was hem aan het schoonmaken) maar het geluid wordt zonder dat ding nauwelijks harder! het scheelt bijna nix. En vriend van me heeft een Aprillia Rally ac met NRX, hebo vario en hebo koppeling en die maakt met demper al veeeel meer herrie als ik zonder demper, hoe kan dit??? er zitten toch geen schotten in een Yasuni Z??
GrtZ.


------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!
 
Advertisement - register to remove this

weet iemand het zeker, of blijft het maar raden?
ik had er nog nooit over gehoord. Zou het dan nog verschil opleveren als je die schotten eruit sloopt????

------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!

[This message has been edited by Metal (edited 14 July 2001).]
 
in een yasuni Z zitten schotten....ik heb er pas 1 met een maat van me verbouwd...sloop alles er maar eens uit...scheeld best veel....heb ik ook al geprobeerd met een gare leo...scheelde ook behoorlijk wat (veel meer herrie en reed iets beter) en ik heb dat ook met een arrow gedaan dat school echt heeel erg veel....
 
duz jij zegt dat als ik die schotten er uitsloop ( de enige manier is toch gewoon uitlaat open zagen/slijpen, schotter eruit, en weer dichtlassen) dat het veel scheeld!
hmm, dan moet ik dat toch maar een proberen!!!
Maar eerst zou ik toch van wat meer mensen info willen hebben!
dus wie weet nog wat toe te voegen!

------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!
 
ik had het niet gedaan als ik jou was, als je je uitlaat verneukt ben je nog verder van huis.als je goed weet wat je doet, dan moet je het zelf weten,maar als je er verder ook geen ervaring enz. mee hebt dan zou ik maar oppassen, want je uitlaat is zo naar de t*fus
 
ja dat weet ik ook wel, en ik heb er geen ervaring mee, maar ik ga dan gewoon ff naar me oom toe. bij hem op z'n zaak hebben ze heeel veel apparaatjes en mensen met verstandt van zagen en lassen etc. dus dat zou dan opzich nog wel moeten lukken, toch???

------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!
 
waar zou ik hem dan moeten open zagen, wie weet dat ongeveer! in het midden, of meer naar links of meer naar rechts. ik zou het nl niet weten, en om hem nou helemaal aanm stukken te slijpen lijkt me ook niet echt zuper!

------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!
 
TRUUK: Men neme een stukskes ijzerdraad. Men steke da in ene kant van u Z. Dan kijken waar ge op een schot stoot (uwen draad gaat ni verder) Terug uittrekken en dan afpassen waar het schot zit.

Veel suc6 ermee
 
aha ok, maar niemand weet dus of het verschil maakt bij een yasuni Z! hmmm dan ga ik het maar niet proberen, ik heb geen zin om me hele pijp er door te verneuken!


------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!
 
tja met een ijzerdraadje zal wel lukken op een minarelli uitlaat, maar bij een peugeot uitlaat zal dat wat lastiger gaan denkik, je zit met die enorme uitlaatbocht he!!! ik ben bang dat ik dan me hele uitlaat verziek!

------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!
 
Originally posted by Hugo:
Ik heb gehoord dat als je de leo W leeghaald je echt een super pijp hebt. Of het waar is week niet hoor.

Hmz je heb zo'n oudere versie en een nieuwere, toch?
Volgens mij heeft een maat van mij die ouwe. Zitten die schotten dan in de ouwe of de nieuwe?

r3db
 
Back
Top