Demm Imola vizier

BWsnext

FireRox Rotterdam!
Hey,

ik laat als bezorger m'n helm nogal belachelijk vaak vallen 8P Dus ben nu weer toe aan een nieuw vizier maar wil maar meteen een donkere voor de zomer. Nou heb ik wel eerder al zo'n donker vizier gehad maar nu wil ik graag die 'olie-kleur' of iets anders ofzo.

Het gaat dus om een Imola helm van Demm.


En nou heb ik op easyparts een paar vizieren gevonden. Maar ik snap niet precies wat wat nou is :rolleyes:. Het gaat om de bovenste 4.

Link: http://www.easyparts.nl/showarticles/0-311-2-725-726/Vizieren-Demm.html

Blank is doorzichtig, blauw is olie?! Smoke is donker, zilver is.. euhh zilver?!

Neej maar misschien weet iemand welke ik moet bestellen voor die olie kleur, en is zilver relaxed?! Is dat zo'n spiegel ding of?!

Alvast bedankt 9||6
 
Advertisement - register to remove this

Ja zo ver was ik al wel x|. Maar k wil gewoon weten of iemand bijvoorbeeld dat zilveren vizier heeft en hoe het bevalt, hetzelfde geldt voor die blauwe (olie?!)

Want op de foto's bij deze 2 is niet egt duidelijk te zien wat het nou inhoudt.
 
ik zelf heb ook een olie vizier en bevalt goed
niemand die je ziet :p
maar als het een beetje donker word moet je hem los hebben wat soms nog wel is fris kan zijn in de winter ;)
 
Ja ik ga of voor die olie of voor die spiegel. Maar vraag me af of die spiegel egt zo donker is, chroom look zeg maar 8P.
 
Ik wil de pret niet bederven hoor, maar kun je niet beter je helm vervangen als ie al een x aantal keren gevallen is?
 
tja idd je kan je helm beter late vervangen !!
ik heb zoo zilver fizier op mijn helm het is egt net spiegel bij buitekant..
je ziet nix door heen vanaf buiten en vanaf binnen goed zicht in de middag maar als donder is moet je hem open anders rij je je zelf dood!!

 
Smoke is het sterkst zegt lokale motor dealer hier.

Ik wou spiegel vizier halen voor mijn Aeroh maar raade hij mij af en gewoon een donkere te halen. Waarom? Omdat dat steviger was en kras vaster.

Ik had een zilver vizier besteld voor mijn nau maar die had ik verkocht en een shark gehaald. Zilvere vizier (spiegel) op mijn zus haar helm gegooid en jah het was ook nog waar. Dingen heb je zomaar krassen op als je er niet voorzichtig mee om gaat. Nu is het hele vizier al bekrast. En iemand had voor de grap mijn helm dicht getaped... Trek de tape er af samen met dat zilvere....

En zoals de mensen zeggen: zodra het donker word vizier omhoog anders zie je helemaal niks. Maar rijd echt mooi met dit weer als de zon zo schijnt. Ik zou gewoon voor donker gaan als ik jou was.
 
Ik heb Shark S500 Mat blauwe met een zwart vizier,

Is erg mooi. en zoals JS tuning al zei je rijd je zelf dood als je hem snachts dicht doet.
 
Smoke is het sterkst zegt lokale motor dealer hier.

Ik wou spiegel vizier halen voor mijn Aeroh maar raade hij mij af en gewoon een donkere te halen. Waarom? Omdat dat steviger was en kras vaster.

Ik had een zilver vizier besteld voor mijn nau maar die had ik verkocht en een shark gehaald. Zilvere vizier (spiegel) op mijn zus haar helm gegooid en jah het was ook nog waar. Dingen heb je zomaar krassen op als je er niet voorzichtig mee om gaat. Nu is het hele vizier al bekrast. En iemand had voor de grap mijn helm dicht getaped... Trek de tape er af samen met dat zilvere....

En zoals de mensen zeggen: zodra het donker word vizier omhoog anders zie je helemaal niks. Maar rijd echt mooi met dit weer als de zon zo schijnt. Ik zou gewoon voor donker gaan als ik jou was.

Misschien kwaliteit verschil?

Ik had vroeger ook een chrome vizier... had nergens last van.
 
Nau he.... Goedkope rotzooi.

Dat is het enigste waar ik ervaring mee heb kwa spiegelvizier. Maat van mij heeft nu 1 voor zelfde helm als mij namelijk een Aeroh dus ben benieuwd wat hij er van vind over 2 a 3 maandjes.

Zelf had ik ook een shark maar door een ongeluk beschadigd en had ik toch maar een nieuwe helm gehaald. Ook een S500 Air. Maar heb dus echt geen idee of er echt zo'm groot kwaliteits verschil in zal zitten.
 
Back
Top