antonrox Ouwe Rot 27 February 2005 #1 Hey die vhst 26 vlak carburateurs van dellorto , wat/welke soort sproeiers gaan daar in ? Wil namelijk binnekort mischien zo'n ding gaan aanschaffen Beetje een noob vraag.. maja dat terzijde 8P
Hey die vhst 26 vlak carburateurs van dellorto , wat/welke soort sproeiers gaan daar in ? Wil namelijk binnekort mischien zo'n ding gaan aanschaffen Beetje een noob vraag.. maja dat terzijde 8P
Rooienaar 5.2L V8 27 February 2005 #3 17,5 zitten dikke draad sproeiers in Ruben Er zullen wel dunne draad sproeiers in gaan net als 19/21mm... Upvote 0 Downvote
17,5 zitten dikke draad sproeiers in Ruben Er zullen wel dunne draad sproeiers in gaan net als 19/21mm...
Aerox-Evo70 No Title 27 February 2005 #4 volgens mij gingen er big ass sproeiers in, de 28mm vhst in ieder geval. Upvote 0 Downvote
Ruben De Generaal 27 February 2005 #6 Rooienaar said: 17,5 zitten dikke draad sproeiers in Ruben Click to expand... Foutje van mij dan 8P Upvote 0 Downvote
antonrox Ouwe Rot 27 February 2005 #7 Hmm oke Ik heb wat rond gekeken en de grootste maat die te koop is op internet is 125 .. Hoe zit dat dan met die 26 en 28mm carbs , ik neem aan dat daar veel grotere maten in moeten dan 125 :? Upvote 0 Downvote
Hmm oke Ik heb wat rond gekeken en de grootste maat die te koop is op internet is 125 .. Hoe zit dat dan met die 26 en 28mm carbs , ik neem aan dat daar veel grotere maten in moeten dan 125 :?
berg Well-Known Member 27 February 2005 #10 sorry beetje scheef gelezen dadamn ik dacht dat je vroeg waar je groter als 125 enzo kon halen Upvote 0 Downvote
Chris@neorally Senior member 27 February 2005 #11 ga er maar vanuit dat de grootste dell'orto maat idd er in moet Upvote 0 Downvote
ruud. www.vk-tuning.tk 27 February 2005 #13 Rooienaar said: 17,5 zitten dikke draad sproeiers in Ruben Er zullen wel dunne draad sproeiers in gaan net als 19/21mm... Click to expand... nietus bij een vriend van me verdwenen er toch echt kleine sproeiertjes in hoor Upvote 0 Downvote
Rooienaar said: 17,5 zitten dikke draad sproeiers in Ruben Er zullen wel dunne draad sproeiers in gaan net als 19/21mm... Click to expand... nietus bij een vriend van me verdwenen er toch echt kleine sproeiertjes in hoor
Ruben De Generaal 28 February 2005 #14 rs-ruud said: nietus bij een vriend van me verdwenen er toch echt kleine sproeiertjes in hoor Click to expand... Had ik dan toch stiekem wel gelijk ? Upvote 0 Downvote
rs-ruud said: nietus bij een vriend van me verdwenen er toch echt kleine sproeiertjes in hoor Click to expand... Had ik dan toch stiekem wel gelijk ?
Gilera_Gsm. Well-Known Member 28 February 2005 #15 nee, in een dell 17.5 moeten dikke dello sproeiers, in 19/21 dunne Upvote 0 Downvote
sr tuner Let's tune in on 28 February 2005 #16 antonrox said: Hmm oke Ik heb wat rond gekeken en de grootste maat die te koop is op internet is 125 .. Hoe zit dat dan met die 26 en 28mm carbs , ik neem aan dat daar veel grotere maten in moeten dan 125 :? Click to expand... Er zit dell groot in en er zijn sproeiers te verkrijgen t/m 190 Upvote 0 Downvote
antonrox said: Hmm oke Ik heb wat rond gekeken en de grootste maat die te koop is op internet is 125 .. Hoe zit dat dan met die 26 en 28mm carbs , ik neem aan dat daar veel grotere maten in moeten dan 125 :? Click to expand... Er zit dell groot in en er zijn sproeiers te verkrijgen t/m 190
Mol Moraalridder 28 February 2005 #17 http://www.scootertuning.net/showarticle.php?ID=59 De 28mm gaan iig 100% zeker 6mm (grote) sproeiers in. Of de 26mm hetzelfde is durf ik niet te zeggen. Upvote 0 Downvote
http://www.scootertuning.net/showarticle.php?ID=59 De 28mm gaan iig 100% zeker 6mm (grote) sproeiers in. Of de 26mm hetzelfde is durf ik niet te zeggen.