R Rico86 Well-Known Member 4 April 2006 #1 heey mensen, ik ben van plan een Dellorto VHST 28 BS carbje te kopen maar past hier ook een metrakit handchoke (die paarse) op??¿
heey mensen, ik ben van plan een Dellorto VHST 28 BS carbje te kopen maar past hier ook een metrakit handchoke (die paarse) op??¿
R Rico86 Well-Known Member 4 April 2006 #4 dat weet ik maar als ik die metrakit neem kan die door me kappen heen en hoef ik niet moeilijk te doen met aan en uit zetten van de choke snap je Upvote 0 Downvote
dat weet ik maar als ik die metrakit neem kan die door me kappen heen en hoef ik niet moeilijk te doen met aan en uit zetten van de choke snap je
Rene Jupiler pilsener 5 April 2006 #5 Rico86 said: dat weet ik maar als ik die metrakit neem kan die door me kappen heen en hoef ik niet moeilijk te doen met aan en uit zetten van de choke snap je Click to expand... Dat valt ook wel weer reuze mee, overigesn om wat voor scooter gaat het ? Upvote 0 Downvote
Rico86 said: dat weet ik maar als ik die metrakit neem kan die door me kappen heen en hoef ik niet moeilijk te doen met aan en uit zetten van de choke snap je Click to expand... Dat valt ook wel weer reuze mee, overigesn om wat voor scooter gaat het ?
Martijn. Well-Known Member 5 April 2006 #6 wat een moeite om een hendeltje om te zetten. Upvote 0 Downvote
R Rico86 Well-Known Member 5 April 2006 #7 asjeblief zeg al dat comentaar daar vraag ik tog niet om!! ik wil alleen iets moois maken en het zou mooi zijn als die choke er oppast en het gaat hier om een neos. Upvote 0 Downvote
asjeblief zeg al dat comentaar daar vraag ik tog niet om!! ik wil alleen iets moois maken en het zou mooi zijn als die choke er oppast en het gaat hier om een neos.
$aint holy scootertuning 5 April 2006 #8 Is die Metrakit choke-hevel er niet alleen voor PHBG's? Upvote 0 Downvote