Dellortho 21MM Black Edition

DeJongh

Well-Known Member
Ik heb voor een leuk prijsje een 2ehands 21mm black edition kunnen krijgen (zie foto's). Nou ontbreekt het bochtje voor de gaskabel en het kelkje. Ik neem aan dat ik gewoon elk bochtje kan gebruiken en verder ga ik ga met een standaard luchtfilter rijden, welk kelkje moet ik dan hebben?

2qn6s5d.jpg

44vmv6b.jpg

Verder moet ik hem nog even afstellen op mijn scooter en leek me een Stage6 sproeierkitje wel handig. Deze heb je 2 verschillende, namelijk varierend van de maten 70t/m92 en 88t/m110. Welke van de 2 setjes komt het meeste bij mij setup in de buurt van sproeiers die het eventueel zouden kunnen zijn.

Mijn setup:
MHR Replica70
Dellortho 21MM Black Edition
Malossi VL14
Yasuni R (Komt over een tijdje C16.)
Hebo Vario
Hebo Koppeling (+ Malossi Wingbell)

Advertisement - register to remove this

Er zit gewoon een normale PHBG kelk op voor 21mm. Alleen op de BE is die zwart.. Ook zit er geen gasschuifbocht op maar een gaskabel afstel nippel.
Heb namelijk ook deze carb liggen.

Je bent dus je kelk kwijt. Die afstel nippel zoals te zien op je choke en die rubbers. Ik heb zelf de stage 6 spoeierkit van 88 t/m 110.

denk dat je wel in de buurt komt van de 100.

eurokit said:
Er zit gewoon een normale PHBG kelk op voor 21mm. Alleen op de BE is die zwart.. Ook zit er geen gasschuifbocht op maar een gaskabel afstel nippel.
Heb namelijk ook deze carb liggen.

Je bent dus je kelk kwijt. Die afstel nippel zoals te zien op je choke en die rubbers. Ik heb zelf de stage 6 spoeierkit van 88 t/m 110.

denk dat je wel in de buurt komt van de 100.
Ok dan, maar zit er dan verder geen nippel op de choke, want er zit wel schroefdraad als ik dat afstelnippel eruit draai.

Die kelk ben ik overigens nog niet tegengekomen op een online shop, zijn deze wel los bestelbaar?

Met wat voor setup rijd jij overigens? Dat jij de Stage6 sproeierkit van 88 t/m 110 hebt?

Ja normaal zit er een niet veel groter kelkje op (zie foto) waar de standaard filter wel op past. Ik ben deze echter nog op geen een webshop tegengekomen en ik vraag me dus ook af of deze los verkocht worden.

48drdaq.jpg

Overigens heb ik waarschijnlijk een C16 gevonden, welk setje sproeiers is nu het verstandigst om te nemen, toch weer het setje met kleine sproeiers of nu maar het setje met de grote maten sproeiers?

Overigens kwam ik van Stage6 ook nog een kelkje tegen wat op de 21mm past, weet iemand of je deze erop moet klemmen of schroeven?

Ik heb net even met die kerel van wie ik hem heb overlegt en hij had waarschijnlijk het kelkje nog wel. Maar toch nog even voor de zekerheid, de vraag of iemand de vragen uit mijn vorige post weet?

kelkje

hier in enschede kan je kelkje gewoon bestellen, heb een 19mm do
en heb een zwart kelkje gekregen:P koste 3,50
of je die andere prut los kan krijgen weet ik zo niet, kan je het beste ff rondbellen naar een paar zaken

Back