RicoStico Well-Known Member 11 October 2007 #1 Ej, ik heb een Dell'Ortho carb. 17,5. Maar ik heb geen olietank, dus ik tank alles in me benzinetank. Nu zijn er volgens open aansluitingen op de carb. Maakt dit uit ivm. vuil / vocht / meer lucht? Of gewoon laten zitten? MVG Ricardó
Ej, ik heb een Dell'Ortho carb. 17,5. Maar ik heb geen olietank, dus ik tank alles in me benzinetank. Nu zijn er volgens open aansluitingen op de carb. Maakt dit uit ivm. vuil / vocht / meer lucht? Of gewoon laten zitten? MVG Ricardó
melf #50 Well-Known Member 11 October 2007 #3 licht eraan wat voor aansluitingen... Upvote 0 Downvote
RicoStico Well-Known Member 13 October 2007 #4 heb benzine slang erin, choke en gaskabel rest is open? nog 2 aansluitingen, olie en ... Upvote 0 Downvote
Fluo-Rox Zwart-Fluo Groen Rox 13 October 2007 #6 open 2 zijn dan als het goed is olie en vacuum. Upvote 0 Downvote
Scarrie ScaR ? 15 October 2007 #7 als dit echt open openingen zijn zou je dit moeten merken, anders gewoon ff een slangetje erop met schroefje erin oid... Upvote 0 Downvote
als dit echt open openingen zijn zou je dit moeten merken, anders gewoon ff een slangetje erop met schroefje erin oid...