dell ortho 19mm

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

als je de goeie besteld hebt zit de olie aan de linkerkant of rechterkant , OF naast de vacuumaansluiting op de carburateur.

persoonlijk zou ik de oliepomp (en eigenlijk ook vacuum) afsluiten met zo'n carb , maar het kan wel.

verder zal het even duren ,de carburateur moet even benzine aanzuigen ,dat kan even duren , je moet dan ook absoluut geen gas geven.

ook kan het zijn dat je een totaal verkeerde sproeier hebt.
 
Dell' PHBG 19 DS? Ja?-> Er zit aan de andere kant van de stationairschroef een buisje met een zwart dopje, die kun je voor vacuum gebruiken (Dopje eraf halen natuurlijk).

Zelf zuig ik altijd aan de vacuumslang als de carb leeg is (zachte korte teugjes), meestal kun je de benzine horen lopen.
 
wat is de rest van de setup en wat voor sproeier heb je?

Cilinder: Malossi MHR Replica 70 P10
Uitlaat: Stage6 pro replica
Krukas: Hebo Sport P10
Carburateur: dell ortho 19mm
Luchtfilter: std met gaten erin
Vario: Malossi multivar
Koppeling: Hebo Verstelbaar 107mm
Lagers: C4

afstelling

Cabrateur: sproeier 79 alleen uitgeboord tot 1 mm
luchtschroef 1,5 tot 2 slag open


Alleen vraag ik me dit af, een vaciuum heb ik nu gefixd ik heb de leiding van vaciuum op het spruitstuk aangesloten, dus vaciuum heeft die nu, dus het vlotterbakje loopt snel vol
Als ik een beetje benzine direkt in het spruitstuk giet, wil die nog wel eens lopen.
maar als ik de cabrateur er op zet met die uitgeboorde sproeier krijgt die op een of andere manier geen benzine terwijl het vlotterbakje wel gewoon vol is.

kan iemand mij dit misschien uitleggen ?
 
het is toch ter verduidelijking man doe relaxt!! 8P
Volgens mij heb ik iets gemist? :p

Komt de gasschuif wel onderin?
Valse lucht? Als je je hand op het spruitstuk houd of de carb. dan moet je 'm voelen zuigen als je 'm aantrapt (Als je je hand op de carb. houd dan moet je hand ook een beetje nat worden van de benzine).
 
idd, want nu weet je nog niet wat voor sproeier er in zit.. :P
die gaten kun je btw gewoon tape overheen plakken, maar soms vooral met nat weer kan deze los laten, daarom doe ik 't liever met 't lijmpistool..
 
@ KoB, als ik me hand op de cabrateur houd zuigt die goed aan, ook krijg ik dan veel bezine over me hand, maar als ik een paar keer kick met std luchtfilter erop loopt er allen maar heel veel benzine in me luchtfilter.

hij heeft vanmiddag wel al paar keer goed gelopen met std filter maar nu hij weer veel bezine in me luchtfilter spuugt start die niet meer

is dit normaal of weet iemand hoe ik deze keer dit probleem kan oplossen



grt
 
dan loopt gewoon je carburateur over oid..

kijk je vlotter en naald na , doe er een normale sproeier in ,maak de gaten dicht , luchtstelschroef op 1,5 slag uit en naald in het midden en weer proberen.

je hand achter je carb houden heeft geen nut , ook niet om te kijken of er mischien wel benzine uit de achterkant spuit oid , stop dus met ouwehoeren en ga serieus aan de gang.
 
dan loopt gewoon je carburateur over oid..

kijk je vlotter en naald na , doe er een normale sproeier in ,maak de gaten dicht , luchtstelschroef op 1,5 slag uit en naald in het midden en weer proberen.

je hand achter je carb houden heeft geen nut , ook niet om te kijken of er mischien wel benzine uit de achterkant spuit oid , stop dus met ouwehoeren en ga serieus aan de gang.

vlotter, de naald en luchtschroef staan nu goed. het probleem was dat hij zo verzopen was dat de uitlaat vol was gelopen. na deze geleegd te hebben starte die in 1 keer dus morgen voor de rest goed afstellen

iedereen bedankt voor jullie hulp!

deze kan dicht
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top