This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

defecte 7210 te koop en gloedje nieuwe 5140 en goede 6310i te koop voor weinig

Status
Not open for further replies.
nokia 7210. gaat niet meer aan. telefoon is er in 1 keer mee gestopt en weet niet wat ermee mis is. beeldscherm enzo is allemaal nog in goede staat. mag weg voor 15 euro excl. (excl. batterij) Verkocht!!

nog een nokia 5140 te koop die 1,5 week oud is maar hou gewoon mijn oude vertrouwde tel die ik vorig jaar bij me abbo kreeg. zit echt alles op en aan. is spatdicht en heeft soort rubbere behuizing voor als hij valt dat het frontje niet breekt maar meeveert. kijk maar op www.nokia.nl en dan naar een 5140 zoeken. doe een bod. alles erbij. en is dus onbeschadigd.

nokia 6310i te koop die wel wat heeft geleden en is ook wel te zien aan frontje . maar werkt perfect en is simlockvrij. mag weg voor 75 euro excl.
foto komt nog.

Last edited:
ik heb er zelf 100 euro voor bijbetaald bij mijn nieuwe abbo. hield ongeveer in dat ik er 300 voor heb betaald. maar hij hoeft dus niet van mij perse weg maar als er een leuk bod op is mag hij weg. dan kijken we wel of we eruit kunnen komen en er is dus geen echte richtprijs. wat je gewoon zelf ervoor neer zou willen leggen.

en 7210 is zojuist verkocht aan ricardo sf

Status
Not open for further replies.