eeej ff een vraagje! wie heeft hier ervaring met deestone banden? ik heb ze nu voor en achter op mijn scooter (nieuw zijn ze... heeft mijn broer erop gezet)
en rijd dit beetje goed? of is de ml50 veeeeeeeel beter? dit omdat het nieuwe banden zijn en ik weet niet hoe ml50rijd!
deze banden zijn zelfs duurder dan ml50, deze kosten 53e per stuk :S
noujah laat maar horen wat jullie ervaringen zijn!
als ze duurder zijn heb je je laten naaien
bij scootparts zijn ze net zo duur als duro en kenda
end at zijn gewoon simpele bandjes en ML50 is idd veeeeeel beter ja
helemaal met dit weer zijn banden met wat profiel wel gewenst
deestone ken ik wel, monteren ze geloof ik wel bij een paar scooterzaken als vervangingsbanden, mja, van die wazige merk banden lijken mij nooit echt fijn...
ik heb zelf een deestone achterband, en het zijn kutbanden daarom ga ik mijn band als het beter weer is vervangen door ML50 want mijn band kan ook maar 100k/m aan, en in de zomer wil ik toch hard gaan rijden en doe ik best wel verstandig aan om die deestone weg te doen maar het niet zulke beste bandjes
o fuck... die broer van mij is ook zon mongool he |( koopt gewoon wat goedkoop is... naja ik zal ff kijken of ik die set banden kan verkopen aan iemand ofzo! dan haal ik dan wel ml50's
Deestone zijn echt klote-banden. Ik heb er 1tje achter bij m'n typhoon opzitten en je hebt echt geen grip met dat ding Ben al een paar keer bijna op m'n plaat gegaan in de bocht omdat de achterkant weggleed.
nieuwe michelin pilot sports vind ik persoonlijk ook erg lkkr rijden k heb ze voor en achter en mij bevalt het zkr voerd water goed af en hebben rubber compound van sport motoren succes
de nieuwe brigdestone batlax BT30 banden rijden ook perfect zijn ook net zo als die banden die onder de meeste race motoren zitten zoals R1 enzo en ook in de regen hebben ze grip alleen niet zo veel als ml50
Vooral in de regen zijn het drama banden , geen grip zodat je van de eene naar de andere kant gaat zonder dat te willen in een bocht. Daarna meteen Pirelli sl 36weer onder me arkje gedaan toen
k weet niet wat de bandenmaat van x8r is, maar voor renner heb ik vorige week : 120/70... en 130/70.. gehaald. deze waren 32 en 34 euro per stuk (ml 50 s !!). K heb weleens met deestone gereden (zaten onder een sf 2) vond ik echt dramabanden, ik kon er geen normale bocht mee maken.
Originally posted by Siepie Wokkel fuck hij hoeft die banden niet meer naja dan houd ik ze er wel onder in de hoop dat ze met droog weer nog wel aardig willen....