Deelnemers SOBW 2013

Als ik het goed begrijp is het de 19e vrij trainen voor iedereen ?

Eens kijken of ik die mee kan doen.
 
Last edited:
Top 5

1: Bart Klazen 2:Sarik Roufs 3: Jos Koelewijn 4: Mitchell Wintersberger 5: Timmy van Donderen 6: Ik, Ohh nee toch niet omdat mijn brommer is afgekeurd omdat mijn scooter 500 gram te licht was. En mijn gezamelijk gewicht 171 kg is :( Heel erg jammer omdat ik in de ochtend met een lege tank ben gaan wegen en toen 72,8 woog en daarom 2kilo lood heb weggehaald. Maar die weegschaal klopt geen reet van. Eerste race heb ik met Stephan de Boer gebattled om de 7de plaats, maar daar ben ik ook een hele ronde teruggezet. Ben daarom 8ste geworden. Ik vind het super vet dat er zoveel mensen rijden. Maar ik werd vandaag niet echt enthousiast van het beleid wat ze daar voeren. Aangezien ze niet eens weten wanneer je een blauwe vlag moet voeren.
 
Blauwe vlag is bijna niet te doen, er MOET een a en b groep komen verschil tussen kopmannen en achterblijvers is gewoon te groot en gevaarlijk/ niet leuk voor iedereen.

maar dat is mijn mening.
 
Ja maar snap ook dat de kopmannen zoals sarik jos en mitch(weet niet bart zijn mening). Altijd geschreeuwd hebben om een grote groep scooters. Dit is er en nu komen de nadelen van de vele rijders. Tuurlijk is er wat over te zeggen, want ik zelf had ook wel soms een schrik moment. Maar vond het wel mega vet dat er zoveel mensen waren!!!. Ik denk dat berghem heel druk gaat worden(mits mooi weer).
 
Last edited:
Brakel - debakel.

1ste race een ronde te weinig gereden omdat de winnaar mij inhaalde nadat hij afgevlagd werd en vanaf hem dus iedereen de baan afmoest. Ik zag wel dat ik nog 1 ronde moest maar kon moeilijk die man met de rode vlag omver rijden.

2de race viel de scooter steeds dood op de rechte stukken en na paar rondes maar gestopt om verdere schade te voorkomen.

Maar ik ben ook wel voor 2 groepen, de verschillen zijn wel erg groot zo. Vandaag waren er 29 man en vanaf 30 word groep opgesplitst
 
Heerlijk dagje, goed kunnen doorrijden samen met wallie! Helaas had Ron bij de training al een flinke high sider waar die flink last van had. Erna heeft hij dus maar als toeschouwer mee gedaan.

Wel raar dat ze gaan zeuren dat de keuring eigenlijk al 8 min. Dicht is terwijl er wel een rij van heb ik jou daar staat bij het inschrijven.

Sommige officials zijn wel goed en redelijk, anderen zeuren veel en zijn eigenwijs. Haha
 
Was echt mooi vandaag om zo een groot veld van start te zien gaan. Super spectaculair om te zien! Iedereen bedankt voor de mooie show.
 
Last edited:
Was top dagje. Lekker gereden. Idd mooi groot start veld. Wel jammer van de crash achter op Mike. Kost me weer flink wat races ivm wederom een gebroken duim.

Al om een mooi dagje . vind wel dat er idd een a. B groep moet komen bij deze opkomst.
 
Was jij dat die viel omdat die groene scooter de pit instuurde ofzo? Ik weet niet precies wat daar gebeurde, maar die groene scooter week opeens van zijn lijn uit.
 
Back
Top