Decibel killer

Status
Not open for further replies.

DME3

zeg maar Dimitri
Ik heb in me Bidalot S2 een decibel killer en prop zitten, hij is namelijk goedgekeurd ;)
Prop is er al uit, het trok anders voor geen meter :rolleyes:
Nu over die decibel killer. Er zijn er die zeggen dat het veel koppel scheelt als die eruit is, anderen zeggen dan van niet. En scheelt het nu echt zoveel qua geluid of merk je het praktisch niet?
Heb standaard Nitro btw
Mvg Dimitri
 
Advertisement - register to remove this

Geluid valt heel goed mee ... gaf eigenlijk geen verschil ...
Alleen is de demperwol van de S2 serieus kut ... na een paar weken/ een maand komt er een redelijk hard geluid uit ...

Best andere demperwol dan ...

greetz
 
Demperwol is nog goed, uitlaat gaat nog maar een paar 100km mee. Maar er zit in de demper ook nog een metaalachtig materiaal, aan de binnenkant van de wol. Wat is dit voor goedje?

/edit/ heb het gevonden, het is staalwol en zorgt voor meer geluidsdemping. Ik zoek nog ff om wat van dat spul, kan ik gelijk me uitlaat wat stiller maken :)
 
Last edited:
de prop die er uit is zul je wel die kegel bedoelen die in het begin van je uitlaat zit.

Maar in de demper zit er (zat er toch bij mij in) een soort pijpje met smalle gaatjes in. Ik weet niet of dat nu nog in de nieuwe zit, maar bij mij maakte het toch wel in prestatie ... (en geluid ;))

Ik weet niet of het dit is wat je bedoelt, maar anders zou ik niet weten wat je met decibel killer wilt zeggen
 
Nou ik heb er de prop en nu ook de decibel killer uitgehaald. Met decibel killer bedoel ik idd dat doodlopende pijpje in de binnenkant van de demper.
Als het toch meer geluid gaat maken, ga ik maar m'n voorzorgen nemen en wat extra demp- en staalwol in m'n demper proppen ;)
 
Originally posted by BoTJe
de prop die er uit is zul je wel die kegel bedoelen die in het begin van je uitlaat zit.

Maar in de demper zit er (zat er toch bij mij in) een SOORT PIJPJE MET SMALLE GAATJES. Ik weet niet of dat nu nog in de nieuwe zit, maar bij mij maakte het toch wel in prestatie ... (en geluid ;))

Ik weet niet of het dit is wat je bedoelt, maar anders zou ik niet weten wat je met decibel killer wilt zeggen

dat shit is inderdaad een begrenzer!!!
ik had er ook 1 in me yasuni R demper....

kwa vermogen schilt natuurlijk wel weer wat, maar kwa geluid niet echt...
ik merk niks van het geluid...wel van de prestaties:p
 
Originally posted by XZcute
Alleen is de demperwol van de S2 serieus kut ... na een paar weken/ een maand komt er een redelijk hard geluid uit ...

greetz

Je moet er minder demperwol in doen, dan zit er meer lucht in de demper, en dat isoleert beter :) Kspreek uit ervaring met m'n MetraKit uitlaatje onder m'n neo's; d'r zat te veel wol in gepropt. Rand eraf knippen, terug prommen, en het scheeld een berg.
 
Originally posted by art of tuning
wtf is een decibell killer
en hoe ziet zo,n ding eruit
Is een ding van een cm of vijf dat binnenin de demper zit.
Je kan het vergelijken met dat doodlopend eind aan je originele uitlaat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top