This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

dealer + multivar

Metal

Pr0ud Hardr0ck Member
hee ik heb ondanks jullie negatieve advies toch een multivar in mijn Vivacity laten zetten, en toen ik vanmiddag me scooter ging halen kreeg ik een heel gezeur van de dealer dat ik moest uitkijken want ze hadden hem getest en hij trok hard door naar de 90 en haalde zelfs net 100 km/h op de teller!! nou ik blij dus eerst tanken toen starten en gassen, maar ik ging dus niet harder als +/- 85 km/h lult me dealer nou of moet ik hem eerst warmrijden. (zag op km-teller dat hun wel 20 km hebben testgereden en ik maar 1 km) of komt het omdat het test gozertje van me dealer ook pas 17 is en niet zo veel weegt ! ik weeg zelf trouwen sook maar 75 kg. Of lullen ze bij me dealer nou gewoon zwaar!!! wil het toch echt graag weten. Maandag moet ik id. naar me wekr en dan kijk ik wel hoe hij rijdt na 30 km warmrijden!!
alvast bedankt!!

------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
 
euh? wind mee?


------------------
Regel 1; Tim heeft altijd gelijk.
Regel 2; Heeft Tim geen gelijk dan treed automatisch regel 1 in werking.
 
Ja dat zal het wel zijn: wind mee, liggen, etc. etc.
20 km lang gezocht naar een bergafdaling met wind mee misschien?

SvR
 

------------------
Regel 1; Tim heeft altijd gelijk.
Regel 2; Heeft Tim geen gelijk dan treed automatisch regel 1 in werking.



helemaal mee eens!


[This message has been edited by AndroX (edited 09 June 2001).]
 
wind mee en platliggen zal ik ook nog es proberen, of misschienmoet ik gewoon wat langer wachten voordat ie warm is!
maar die 20 km die ze hebben gereden zal die niet snel vergeten!!! haha. ik wist dat ze altijd achterlijk lange testritten maken, dus zat er weinig benzine in. dat hebben ze niet gecontroleerd dus halverwege de "test" rit stond ie zonder benzine!!!!LOL. maar oke dan, ik laat het jullie wel weten!

------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
 
he metal ff oftopic, stond jij vandaag voor de pont in maassluis, die naar rosenburg staat????? ik zag je volgens mij staan. Ik was met me beta ark en me neefie op z'n zundapp.

mzzzzzzzzzzzl Raymon
 
Originally posted by Hebo_NRG:
Regel 1; Tim heeft altijd gelijk.
Regel 2; Heeft Tim geen gelijk dan treed automatisch regel 1 in werking.


Eh,deze regel heb ik toch echt ergens eerder gezien maar toen ging het over iemand anders!?!

 
is het waar dat een orginele vsnaar beter presteerd met een malossi multivar +ventivar?inplaats van de polini vsnaar of is dat gewoon blullshit plini snaar is 1,7 cm breed mijn orginele is 1,5 hoe breder hoe beter zou je zeggen toch?
 
Originally posted by Raymon_K:
he metal ff oftopic, stond jij vandaag voor de pont in maassluis, die naar rosenburg staat????? ik zag je volgens mij staan. Ik was met me beta ark en me neefie op z'n zundapp.

mzzzzzzzzzzzl Raymon

jep jijkwam de pont af!! die zundapp maakte wel watgeluid zeg he!!!Woon jij in r'burg dan, ik heb die ark namelijk wel vaker zien rijden!! AC istie toch?


------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!
 
1polini
2malossi
3orgineel

 
nee ik kom uit Vlaardingen , maar ik was in Hellevoetssluis geweest en kwam via de pont in R'burg terug in maassluis en dat zit ik zo in VLD, maarre je kan me scooter best is in Maassluis hebben zien rijden maar niet in R'burg. En ja die zundapp maakt wel veel herrie ja, hij had nu weer een powerfilter derop zitten, wel hard gaat dat ding hoor, die hou ik never bij met me pnbegrensde arkie. Oh ja netjes gespoten trouwens, wat ik er snel van kon zien.

mzzzzzzzzzzzzzzls Raymon
 
Originally posted by TheFugitive:
1,5 hoe breder hoe beter zou je zeggen toch?

Normaal is een v-snaar 17mm, dus is je originele zwaar versleten... Bij Piaggio in ieder geval zeker...

Greetz.
 

oke dan, dat zou ook kunnen, ik ga nl via de pont naar rotterdam, en dan rij ik ook door vlaardingen..
en ThnX. voor het compliment!
GtrZ.



------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
en een malossi Multivar!!