Dealer met testbank+afstellen in Zeeland

PsychoDude_666

Speed Member
Hoi,

Sinds kort zit mn nieuwe setup er eindelijk op. Omdat er nu vrij veel geld in zit wil ik het zeker voor het onzekere nemen en de boel laten afstellen bij een goede dealer met testbank, om daarna meteen een uitdraaitje te laten maken. Nu zoek ik er dus eentje in Zeeland (liefst Walcheren). Ik ken Tino Tweewielers in Vlissingen, nu hoor ik daar alleen vage verhalen van dat hij scooters express minder afstelt zodat geen hogere vermogens draaien dan zijn racers ofzo? Dus als iemand anders een goeie weet? Bedankt.

Advertisement - register to remove this

jah dat dynojet had ik ook van gehoord, maar eventjes beetje rond zitten kijken kon niet echt ergens info vinden dat ie ook afstelde. Maar ga denk ik dan maar naar Vliss. T leek me ook wel erg onwaarschijnlijk.

okie, van het tunen en het banken wist ik, maar afstellen wist ik niet. Ik hoorde hoe weinig tijd die gast altijd had voor tunen dus leek me dat ie aan afstellen misschien niet eens zou beginnen? Welke zou jij doen?

Hehe, toevallig niet laatst gehoord welke scores er bij Valentino zijn neergezet? Zo hoog is er namelijk nog niet vaak gescoord:) Magoed, je kan naar Tino2 wielers, dynojet, twins, koopmans, de jager etc. Maar in zeeland blijft er niet veel over... En murderkan kan beter niks zeggen want dat gaat helemaal nergens over..

Enrico@Sprinter said:
Geeeeeen idee... Wel minder or..
Vriendjes krijgen altijd korting 8)

Over het afstellen. Ik weet dat je bij Valentino iig een gezellige middag ofzo van kan maken. Hij weet een hoop en kan je echt helpen een hoge score neer te zetten/je scooter perfect af te stellen.
Over Tino tweewielers kan ik je weinig vertellen, ik weet alleen dat het een goede vriend van Valentino is :p
Ik zou ze allebei even bellen en vragen wat de mogelijkheden zijn. Wat bijvoorbeeld makkelijk is om te weten of ze simpele dingen als rollen/sproeiers/drukveertje enz.. op voorraad hebben (als jij het zelf niet hebt) dat zijn dingen die je soms best hard nodig hebt namelijk. Verder natuurlijk even vragen wat de kosten zijn en wat je daarvoor kan verwachten.

Back