Dealer bullshit stories.

Status
Not open for further replies.

eXoR

el Presidente
Ik gisteren ff naar dealer, voor nieuwe (std) halfpoulie voor kameraad (aerox) .. zegt ie dat die dingen niet bestaan! |( :D

Anyway, iemand anders nog van dit soort dingen meegemaakt? :p

p.s.
dit was bij De Vries, in Tolbert. :W
 
Advertisement - register to remove this

Bij WK scootercentre Deventer:
Kom ik daar met me polini vario deksel en een vario geleider blokje, omdat ik nieuwe geleider blokjes meot hebben, geeft hij me gewoon de orginele mee, past niet. Kom ik thuis achter:|
Ik terug, kreeg ik malosi mee, zou moeten passen. Vario maakte ermee erg vaag geluid.
Ikke weer terug :)|)(op de fiets:|:|)
Zegt die verkoper: ja ik zei tog dat je beter de polini mee kon nemen (hij had gezegd dat ik beter de malosie mee kon nemen omdat die hetzelfde waren kwa formaat alleen gingen er iets moeilijker in en waren goedkoper..

Voorderest alleen een n00b die daar kwam, was voor mij aan de beurt en vroeg wat een koelvloeistof tankje voor dat en dat koste.. 10.50E.
Hij: hebben jullie geen 2ehandse daarvan?:S
En nog meer van die onzin vragen:(ondertussen had ik al het leuke spul daar wel gezien toen hij de verkoper een keer klaar was met die gast:|
 
Het is trouwens wel logish als je aan je dealer een kleine dellorto sproeier vraagt dat hij vraagt voor wat voor scooter, er is ook nog een tussen maat van dellorto voor 14mm vlakschuifjes, die zijn net ietsje groter dan de kleine en ietsje kleiner dan de grote dello maten, voor schakelbrommers bijvoorbeeld.
 
Last edited:
BetaMarvin said:
Bij WK scootercentre Deventer:

Voorderest alleen een n00b die daar kwam, was voor mij aan de beurt en vroeg wat een koelvloeistof tankje voor dat en dat koste.. 10.50E.
Hij: hebben jullie geen 2ehandse daarvan?:S
En nog meer van die onzin vragen:(ondertussen had ik al het leuke spul daar wel gezien toen hij de verkoper een keer klaar was met die gast:|


weet iedereen meteen hoe het gemiddelde publiek in Deventer is. Sorry, maar zo denk ik erover.....
 
ik woon in deventer maar helaas moet ik je gelijk geven, je hebt de mensen die er serieus mee bezig zijn, en de opvoer voor fun publiek. het serieuze publiek gaat ook wel naar dijkman. en voor klein spul naar wk
 
ik stond er laatst bij te kijken hoe een verkoper een arm jochie allemaal shit stond te verkopen.

een gielardoonie evoo, ovaal poorter, een 28 mm dellorto, een polini filter van 40 euro ofzo, en een speedcontrol vario.
arm kind was gvd gwn 400 euro lichter ofzo :?
 
Idd, ik vind dat ook een redelijke prijs.

Gelukkig heb ik daar zelf nooit mee te maken.
Ik ga voor klein spul altijd naar Massink, ze hebben er weinig voor een 15PK+ scoot. Maar altijd goede service en ge-intresseert, ook heel wat waard;)

Als ik duur spul nodig ben, ga ik altijd naar Dijkman. Top zaak, Veel op voorraad, goede service en je word er geholpen door mensen die verstand van zaken hebben.
 
ik ga ook vaak naar massink voor klein spul:) ze hebben vaak veel op voorraad, en ook wel vriendelijk. Maar sommige mensen daar.. leg ik mijn mina blok neer, vraagt die gozer wat voor blok is dat 8P
 
BartR. said:
Idd, ik vind dat ook een redelijke prijs.

Gelukkig heb ik daar zelf nooit mee te maken.
Ik ga voor klein spul altijd naar Massink, ze hebben er weinig voor een 15PK+ scoot. Maar altijd goede service en ge-intresseert, ook heel wat waard;)

klopt:)
 
kdebeuker said:
weet iedereen meteen hoe het gemiddelde publiek in Deventer is. Sorry, maar zo denk ik erover.....
moet je naar roto gaan man, dan kun je pas lachen (H)
ik heb daar al 2x gehad dat ik zelf m'n onderdelen moest pakken uit het magazijn omdat ze niet wisten waar ik bedoelde.
en als ze iets meegeven heb ik ongeveer 50 procent kans dat ze het goede meegeven.

DJT-Speed-Area said:
ik ga ook vaak naar massink voor klein spul:) ze hebben vaak veel op voorraad, en ook wel vriendelijk. Maar sommige mensen daar.. leg ik mijn mina blok neer, vraagt die gozer wat voor blok is dat 8P
ja die gasten ken ik wel, die zaak is vlakbij m'n oma, ik ging daar altijd onderdelen halen voor m'n zundapp, maar daar weten ze wel alles van :)
 
TunedFox said:
Bij Van Der Heijden in assen hebben ze ook niet bijna niks voorraad. En je moet ze zelf vertellen wat je moet hebben.

Ga tegenwoordig naar dijkman :)

Lol, je moet ook niet bij Peter zijn maar bij Marcel. Marcel heeft verstand ervan. Verder vind ik het wel erg sucken om naar Dijkman te gaan helemaal vanuit Assen.

Trouwens kan Van der Heijden gelukkig wel alles krijgen, maar helaas voor abnormale prijzen. Jammer dat Peter daar niet aan werkt anders kon hij redelijk wat meer afzet en omzet draaien....
 
Pimp'n@aeroX said:
mm, ik ga altijd naar Bob Karsemeijer, In Harderwijk.. op loop afstand en altijd vriendelijk..

Vriendelijk zijn ze zeker!! ik was bij me vakantie huisje in zeewolde, en moest met spoed een nieuwe snaar erin!(me oude stond op springen) want ik moest die dag naar nijmege rijden! Toen ik dat zei mocht ik terplekke zelf in de werkplaats mijn nieuwe snaar monteren!:)
 
DJT-Speed-Area said:
ik ga ook vaak naar massink voor klein spul:) ze hebben vaak veel op voorraad, en ook wel vriendelijk. Maar sommige mensen daar.. leg ik mijn mina blok neer, vraagt die gozer wat voor blok is dat 8P
Waar kom je vandaan dan? aangezien massink voor mij 15min rijden is:W
Er loopt idd wat personeel rond waar je de meest leuke dingen van krijgt te horen8P. Maargoed, ik wacht ook altijd tot Arjan of Jarno mij komt helpen.
 
Ruben said:
Lol, je moet ook niet bij Peter zijn maar bij Marcel. Marcel heeft verstand ervan. Verder vind ik het wel erg sucken om naar Dijkman te gaan helemaal vanuit Assen.

Trouwens kan Van der Heijden gelukkig wel alles krijgen, maar helaas voor abnormale prijzen. Jammer dat Peter daar niet aan werkt anders kon hij redelijk wat meer afzet en omzet draaien....

Marcel is die monteur ofniet? Die is niet vaak in de winkel. En als je iets besteld duurt het lang bij hun. Tenminste bij mij. Heb het toen maar bij dijkman gehaald. En die prijzen heb je gelijk in, een evo voor 500 of een manston replica voor 314 is heel erg duur. En vl13 is daar 70 euro ofzo
 
Ruben said:
Lol, je moet ook niet bij Peter zijn maar bij Marcel. Marcel heeft verstand ervan. Verder vind ik het wel erg sucken om naar Dijkman te gaan helemaal vanuit Assen.

Trouwens kan Van der Heijden gelukkig wel alles krijgen, maar helaas voor abnormale prijzen. Jammer dat Peter daar niet aan werkt anders kon hij redelijk wat meer afzet en omzet draaien....[/QUOT

ik ben gister nog heen geweest vanuit Sleen, dat is 4 of 5 km korter , als ik kijk dat ik daar gewoon (heel veel) goedkoper uit ben dan bij een dealer in de buurt en zelfs vaak dan onlineshops ga ik daar liever heen , ben dan wel een half dagje kwijt maar word daar netjes behandeld en zelfs met bennzinekosten erbij kan het nog goed uit!

en ze hebben zo goed als alles op voorraad (behalve gister dan een linker krukaslager van mtx-sh :p) dus ik kan direct verder :) bij online shops duurt het vaak minstens 3 dagen...

mja, daar heb je wat aan als je in een straal van zo'n 80 km woont en het liefst met de auto kunt
 
melf #50 said:
ik ben gister nog heen geweest vanuit Sleen, dat is 4 of 5 km korter , als ik kijk dat ik daar gewoon (heel veel) goedkoper uit ben dan bij een dealer in de buurt en zelfs vaak dan onlineshops ga ik daar liever heen , ben dan wel een half dagje kwijt maar word daar netjes behandeld en zelfs met bennzinekosten erbij kan het nog goed uit!

en ze hebben zo goed als alles op voorraad (behalve gister dan een linker krukaslager van mtx-sh :p) dus ik kan direct verder :) bij online shops duurt het vaak minstens 3 dagen...

mja, daar heb je wat aan als je in een straal van zo'n 80 km woont en het liefst met de auto kunt

Klopt ze hebben ook veel op voorraad. Alleen je staat verbaasd wat ze voor Malossi krukaslagers (€95 meende ik) en een Polini EVO 6 (€350 denk ik zoiets) vragen. Dat zijn absurde prijzen.

Ze kunnen zoveel meer verdienen als ze gewoon hun prijzen verlagen. Het enige voordeel is dat ze gelukkig wel veel hebben voor 18+ pk scooters. En natuurlijk een Tovami bank 8)

Maar met wat bedoel jij "goedkoper dan online shops" wat voor onderdelen ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top